light box
امتیاز 2.70 مرزهای چالش پذیری: تاریخچه و پذیرش جنبش استودیوی شیشه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 99
تعداد کلمات : 33000
مجله : UNIVERSITY OF SOUTHERN CALIFORNIA
انتشار : 2000
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:مرزهای چالش پذیری: تاریخچه و پذیرش  جنبش استودیوی شیشه آمریکا از ۱۹۶۰ تا ۱۹۹۰

 چکیده

 این  رساله به بررسی مسئله پیش روی  جنبش شیشه استودیوی آمریکا  بعد از جنگ جهانی دوم می پردازد: آیا هنر  می تواند از شیشه  ظهور کند؟ یا آیا  انجمن های سودمند گرای واقع در محیط مانع  از این می شوند که  شیشه به یک محیط یا ابزار هنری قابل قبول تلقی شود؟ این رساله اولین بار  به بررسی این سوال می پردازد و نشان دهنده هر دو تاریخچه اولیه جنبش و  تضاد  خواسته ها و  قدرتی است که  بر ارتباط بین  هنر(مهارت) و دنیای هنری برتر  متمرکز است.  در قسمت مقدمه به بررسی سوالات، تعریف اصطلاحات و مرور منابع و مطالعات در زمینه  هنر و جهان هنری برتر پرداخته می شود. بخش ۱( سه فصل) به بررسی تاریخچه اولیه و ویژگی های مجزا و منحصر به فرد  جنبش   تا ۱۹۷۵ می پردازد. فصل اول به تحلیل اصطلاحات تکاملی( از   شیشه گری تا استودیوی شیشه) ، اثرات  شیوه تولید( کارخانه یا استودیو) و پذیرش  رسوم وشیوه های هنری برتر می پردازد. فصل دوم   نه تنها به مرور عوامل  فلسفی و وضعیتی  شکل دهنده جنبش استودیویی شیشه ،  وضعیت   شیشه گری قبل از شیشه گران استودیو،ظهور  متخصصان  پیشاهنگ، اهمیت کنفرانس اسیلومار در ۱۹۵۷،  پشتیبانی سازمانی و نهادی اولیه،  تاسیس  موزه  شیشه کورنینگ،  نمایشگاه  شیشه ۱۹۵۹می پردازد همچنین به بررسی  حل مسائل فنی، و   توسعه بیان هنری می پردازد.فصل سوم شامل تاریخچه رقابت(۱۹۵۵-۱۹۶۲)،   نمایشگاه ها و  الگو های بازاریابی و جمع آوری قبل از ۱۹۷۵ است. هم چنین، ورود جنبش شیشه به   محیط دانشگاه، تاثیر نمای بخش دوم (سه فصل) مربوط به دوره ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۰ میلادی  بوده و به بررسی وضعیت حمایت از استودیوی  شیشه  آمریکا می پردازد. فصل ۱  به بررسی توسعه بازاری از طریق  نمایشگاه صنایع دستی، کارگاه های صنایع دستی چند رسانه ای، گالری های شیشه، واسطه ها و بازار ثانویه می پردازد. افزایش قیمت دلیلی بر ایجاد ارزش افزوده بالاتری بود که ناشی از افزایش انتشارات، نمایشگاه ها و مقالات مروری نقادانه بود.فصل دوم به بررسی نهاد های خصوصی و دولتی( سازمانی و شرکتی) می پردازد. فصل سوم   مربوط به ارزیابی درجه به چالش کشیدگی استودیوی شیشه امریکا بین صنایع دستی و هنر برتر  است.

TITLE: Challenging boundaries : the history and reception of American studio glass 1960 to 1990

Abstract

This dissertation addresses the dilemma feeing the American studio glass movement after World War U: Can art be fashioned out of glass, or do the utilitarian associations embedded within the medium preclude it from being considered an acceptable art medium? This dissertation is the Erst to examine this question that reveals both the early history of the movement and the clash of ambitions and power that mark- the relationship between the craft and high art worlds. The Introduction frames the question, defines the terms used, and reviews the sparse literature found in the craft and high art worlds. Part 1 (three chapters) presents the early history and distinctive characteristics of the movement to 1975. Chapter 1 analyzes the evolving terminology (from art glass to studio glass), the effects of production practice (factory or studio), and the adoption of high art customs. Chapter 2 reviews not only philosophical and circumstantial factors that shaped studio glass, the state of glassm aking practice before the proto-studio glassmakers, the emergence of pioneering practitioners, the importance of the Asilomar conference of 1957, early institutional support, the founding of The Coming Museum of Glass, the Glass 1959 exhibition, but how each benefited from the resolution of technical issues, permitting expanded artistic expression. Chapter 3 covers the contested history (1955- 62), the influential exhibitions, and pre-1975 marketing and collecting patterns. Also recounted is the movement of glass into university curricula, the impact of the Object USA exhibition of 1969 and early collector behavior. The tentative movement of glass into museums and the challenge of creating content-driven art conclude Part 1. Part II (three chapters) moves to the period 1975 to 1990 period and addresses the increased commodification and expanding patronage for American studio glass. Chapter 1 outlines market development through craft fairs, multimedia craft shops, glass-only galleries, dealers, and the secondary market. Escalating prices attest to the creation of higher perceived value that resulted from increased publications, exhibitions, and critical reviews. Chapter 2 examines private and public (institutional and corporate) collecting. Chapter 3 assesses the degree to which American studio glass baa challenged the boundaries between craft and high art.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    برآورد بحران نقدینگی ناشی از Covid-19: سیاست و شواهد جهانی
    خـریـد محـصـول
    گزارش ارزش و عملکرد شرکت
    خـریـد محـصـول
    اضطراب و افسردگی در والدین کودکانی که با آترزی مری متولد شده اند
    خـریـد محـصـول
    چگونه ارتباطات سیاسی شرکت بر گزارش دهی مالی اثر دارد؟ مرور منابع
    خـریـد محـصـول
    تحقیق در مورد استانداردهای بین المللی حسابرسی: مرور منابع و فرصت ها برای تحقیقات آینده
    خـریـد محـصـول
    پاسخ آنتی بادی به SARS-CoV-2 در افراد مبتلا به HIV
    خـریـد محـصـول
    آنوسمی و نوروپاتی مجرای بویایی در بیماران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    مدیریت عملی بیماری دیورتیکول روده بزرگ در شرایط سرکوب سیستم ایمنی
    خـریـد محـصـول
    تنهایی، انزوای اجتماعی و تفاوت آنها: یک مطالعه تشخیصی در اختلال افسردگی مداوم
    خـریـد محـصـول
    افت فشار و ماندگی با جریان گاز-مایع در لوله عمودی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا