light box
امتیاز 2.93 یک سامانه‌ی پیشنهاد گر یا توصیه گر برای کالاهای فروش">

عنوان فارسی مقاله:یک سامانه‌ی پیشنهاد گر یا توصیه گر برای کالاهای فروش و کالابرگ‌های تجارت الکترونیک

 چکیده  

هر روزه شرکت‌ها و سازمان‌های کسب و کار الکترونیک مبتنی بر پاداش، هزاران کالابرگ و تخفیف فروش آنلاین یا برخط را ارائه می‌کنند.. مصرف کنندگانی که سرویس‌های کالابرگ آنلاین سفارش می‌کنند یا یک ایمیل خودکار را همراه تخفیف، گزینش می‌کنند و یا در صفحه‌ی اول وب سایت بعضی تخفیفات را گزینش می‌کنند. تخفیفات بر خط یا انلاین با کیفیت خیلی بالا انتخاب می‌شود و به وسیله‌ی این دو ابزار از طریق از یک پروسه دستی که در آن برخی از متخصصان مسئول اندازه گیری تازگی، رواج محصول، گرایش‌های خرده فروش و سایر شرایط مربوط به کسب و کار کار می‌کنند، دریافت می‌شوند. این فرایندی پر هزینه و طولانی است و بر مبنای ترجیح و اولویت مصرف کنندگان و یا تاریخ خرید آن‌ها نمی‌باشد. در تحقیق حاضر، ما یک سیستم پیشنهاد گر مبتنی بر محتوا ارائه می‌شود که پروسه‌ی انتخاب کالابرگ را تسهیل کرده و پیشنهاد را برای افزایش انتخاب و در پایان نرخ تبدیل، تخصصی می‌کند. در برابر سنجه‌ی بر اساس محبوبیت، سامانه‌ی پیشنهاد گر وب محور باعث افزایش شاخص‌های F از ۰٫۲۱ تا ۰٫۸۵ می‌شود و میزان کلیک برآورد شده را از ۱٫۲۰ تا ۷٫۸۰ درصد بالا می‌برد. سامانه‌ی آزمایشی اکنون برای آزمون A/B با مشتریان واقعی تنظیم شده است(کالاهای فروش و کالابرگ‌های تجارت الکترونیک).

Title: A Content-based Recommender System for E-commerce  offers and Coupons

Abstract

Reward-based e-commerce companies expose thousands of online oers and coupons every day. Customers who signed up for online coupon services either receive a daily digest email with selected oers or select specic oers on the company website front-page. High-quality online discounts are selected and delivered through these two means by applying a manual process that involves a team of experts who are responsible for evaluating recency, product popularity, retailer trends, and other business-related criteria. Such a process is costly, time-consuming, and not customized on users’ preferences or shopping history. In this work, we propose a contentbased recommender system that streamlines the coupon selection process and personalizes the recommendation to improve the clickthrough rate and, ultimately, the conversion rates. When compared to the popularity-based baseline, our content-based recommender system improves F-measures from 0.21 to 0.85 and increases the estimated click-through rate from 1.20% to 7.80%. The experimental system is currently scheduled for A/B testing with real customers.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
مقاله ی مروری در خصوص فرایند زیست شناختی احیا و اصلاح خاک در مهندسی عمران
خـریـد محـصـول
بودجه بندی سرمایه ای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی
خـریـد محـصـول
مقایسه کاربرد سنتی خانه‌های حیاط دار در دو شهر
خـریـد محـصـول
تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
خـریـد محـصـول
پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
خـریـد محـصـول
جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
خـریـد محـصـول
بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
خـریـد محـصـول
دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
خـریـد محـصـول
الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
خـریـد محـصـول
استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
برو بالا