light box
امتیاز 2.93 یک سامانه‌ی پیشنهاد گر یا توصیه گر برای کالاهای فروش">

عنوان فارسی مقاله:یک سامانه‌ی پیشنهاد گر یا توصیه گر برای کالاهای فروش و کالابرگ‌های تجارت الکترونیک

 چکیده  

هر روزه شرکت‌ها و سازمان‌های کسب و کار الکترونیک مبتنی بر پاداش، هزاران کالابرگ و تخفیف فروش آنلاین یا برخط را ارائه می‌کنند.. مصرف کنندگانی که سرویس‌های کالابرگ آنلاین سفارش می‌کنند یا یک ایمیل خودکار را همراه تخفیف، گزینش می‌کنند و یا در صفحه‌ی اول وب سایت بعضی تخفیفات را گزینش می‌کنند. تخفیفات بر خط یا انلاین با کیفیت خیلی بالا انتخاب می‌شود و به وسیله‌ی این دو ابزار از طریق از یک پروسه دستی که در آن برخی از متخصصان مسئول اندازه گیری تازگی، رواج محصول، گرایش‌های خرده فروش و سایر شرایط مربوط به کسب و کار کار می‌کنند، دریافت می‌شوند. این فرایندی پر هزینه و طولانی است و بر مبنای ترجیح و اولویت مصرف کنندگان و یا تاریخ خرید آن‌ها نمی‌باشد. در تحقیق حاضر، ما یک سیستم پیشنهاد گر مبتنی بر محتوا ارائه می‌شود که پروسه‌ی انتخاب کالابرگ را تسهیل کرده و پیشنهاد را برای افزایش انتخاب و در پایان نرخ تبدیل، تخصصی می‌کند. در برابر سنجه‌ی بر اساس محبوبیت، سامانه‌ی پیشنهاد گر وب محور باعث افزایش شاخص‌های F از ۰٫۲۱ تا ۰٫۸۵ می‌شود و میزان کلیک برآورد شده را از ۱٫۲۰ تا ۷٫۸۰ درصد بالا می‌برد. سامانه‌ی آزمایشی اکنون برای آزمون A/B با مشتریان واقعی تنظیم شده است(کالاهای فروش و کالابرگ‌های تجارت الکترونیک).

Title: A Content-based Recommender System for E-commerce  offers and Coupons

Abstract

Reward-based e-commerce companies expose thousands of online oers and coupons every day. Customers who signed up for online coupon services either receive a daily digest email with selected oers or select specic oers on the company website front-page. High-quality online discounts are selected and delivered through these two means by applying a manual process that involves a team of experts who are responsible for evaluating recency, product popularity, retailer trends, and other business-related criteria. Such a process is costly, time-consuming, and not customized on users’ preferences or shopping history. In this work, we propose a contentbased recommender system that streamlines the coupon selection process and personalizes the recommendation to improve the clickthrough rate and, ultimately, the conversion rates. When compared to the popularity-based baseline, our content-based recommender system improves F-measures from 0.21 to 0.85 and increases the estimated click-through rate from 1.20% to 7.80%. The experimental system is currently scheduled for A/B testing with real customers.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
افزایش ظرفیت برای توسعه کارآمد استعدادهای ورزشی: درک فرصت ها و چالش ها
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل مقایسه ای و کاربرد شبکه های عصبی عمیق در پیش بینی کووید -۱۹
خـریـد محـصـول
تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری
خـریـد محـصـول
نوآوری های بنیادی: بین دانش و فرصت های تحقیقاتی آینده
خـریـد محـصـول
تحلیل قصد استفاده از چت بات: مشاوره دامپزشکی
خـریـد محـصـول
اثرات مکمّل های دیجیتال بر بهره وری و اشتغال
خـریـد محـصـول
درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری بر قصد آنها نسبت به کارآفرینی
خـریـد محـصـول
بررسی شیوه های موثر مدیریت منابع انسانی بر حفظ کارمندان: دانشگاه فنی تاماله
خـریـد محـصـول
تأثیر حرفه‌ای گری و تجربه حسابرس بر سطح قضاوت‌های مهم با اخلاق حرفه‌ای
خـریـد محـصـول
تاب آوری کارکنان، القای اطلاعات و ارائه خدمات بین ارائه دهندگان بیمه خدمات درمانی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا