light box
امتیاز 2.58 کسب وکار خانوادگی و مدیریت ریسک: دیدگاه‌های کارآفرینان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 8400
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:کسب وکار خانوادگی و مدیریت ریسک: دیدگاه‌های کارآفرینان بنگاه های کوچک و متوسط در اندونزی

 چکیده

  هدف این مطالعه بررسی ریسک‌های خاص در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​خانوادگی (SMEs) و توضیح نحوه مدیریت این ریسک‌ها برای حفظ و گسترش است. در اندونزی، کسب و کار خانوادگی حدود ۹۵ درصد از کل مشاغل را تشکیل می دهد و حدود ۸۰ درصد به اقتصاد کشور کمک می کند. SMEها تقریباً ۵۷٫۸ درصد به تولید ناخالص داخلی کشور کمک می کنند. مدیریت ریسک چالش هایی را برای بقای کسب و کار خانوادگی ایجاد می کند، زیرا اعضای خانواده اقداماتی را برای ریسک انجام نمی دهند. ارزیابی ریسک دشوار است و کسب‌وکارهای خانوادگی توانایی تعیین اولویت‌های مدیریت ریسک، از جمله فرآیندهای بررسی مدیریت ریسک برای ارزیابی ریسک را ندارند، در نتیجه منجر به شکست کسب‌وکار خانوادگی می‌شود. با استفاده از رویکرد مطالعه موردی، مصاحبه‌های عمیق نیمه ساختاریافته در هفت شرکت کوچک و متوسط ​​خانواده متشکل از پانزده مطلع انجام شد. علاوه بر این، یک بحث گروهی متمرکز متشکل از سه متخصص برای تأیید مجدد یافته‌های حاصل از مصاحبه‌ها، مشاهدات و یادداشت‌های میدانی انجام می‌شود. این تحقیق خطرات خاص و نحوه استراتژی صاحبان خانواده را برای محافظت در برابر این خطرات مانند کمبود جریان نقدی، اختلال عملکرد، ضعف فرهنگی، ناهماهنگی، شکست کارآفرینی بین نسلی، عدم اطمینان سیاسی، و غیرحرفه‌ای بودن شناسایی کرد. درک این خطرات و تصمیمات استراتژیک آنها که در این تحقیق توضیح داده شده است، می تواند صاحبان خانواده و متخصصان کلیدی غیرخانوادگی را قادر سازد تا دست به دست هم بدهند تا ریسک های کسب و کار خانوادگی را با هم رونق دهند. در این مطالعه راه های بیشتری برای تحقیق در مورد مدیریت ریسک کسب و کار خانوادگی نیز پیشنهاد شده است(کسب وکار خانوادگی و مدیریت ریسک).

Title: Family Business and Risk Management: Perspectives of SMEs Entrepreneurs in Indonesia

Abstract

 This study aims to explore the specific risks in family small-medium enterprises (SMEs) and explain how they manage these risks to sustain and expand. In Indonesia, family business composes around 95 percent of all businesses and contributes about 80 percent to the country’s economy. SMEs contribute approximately 57.8 percent to the nation’s gross domestic product. Risk management poses challenges to the family business’s survival, as family members do not take actions on risk. The assessment of risk is difficult and family businesses lack the ability to determine risk management priorities, including risk management review processes to evaluate risk, thus leading to family business failures. Applying the case study approach, in-depth semi-structured interviews were conducted in seven family SMEs comprising fifteen informants. Additionally, a focus group discussion consisting of three experts is conducted to reaffirm the findings from the interviews, observations, and field notes. The research identified the specific risks and how the family owners strategize to safeguard against these risks such as cash flow deficiency, operations dysfunction, cultural frailty, disharmony, transgenerational entrepreneurship failure, political uncertainty, and unprofessionalism. Comprehending these risks and their strategic decisions elucidated in this research could enable the family owners and key non-family professionals to work hand-in-hand to thrive over the family business risks together. Further avenues of research regarding family business risk management are also suggested in this study.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
      خـریـد محـصـول
      اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
      خـریـد محـصـول
      فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
      خـریـد محـصـول
      ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
      خـریـد محـصـول
      کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
      خـریـد محـصـول
      پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
      خـریـد محـصـول
      آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
      خـریـد محـصـول
      چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
      خـریـد محـصـول
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا