light box
امتیاز 2.93 تأثیر کمپین‌های رسانه‌ای روی تشکیل پرونده‌های مالیاتی: شواهد شبه تجربی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 22
تعداد کلمات : 7500
مجله : Journal of Asian Economics
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر کمپین‌های رسانه‌ای روی تشکیل پرونده‌های مالیاتی: شواهد شبه تجربی از پاکستان

 چکیده  

 این مقاله به بررسی اثر کمپین‌های رسانه‌های جمعی روی تشکیل پرونده‌ی مالیات بر درامد با استفاده از داده‌های نظر سنجی پاکستان می‌پردازد. ما از اطلاعات جمع آوری شده قبل و بعد از کمپین‌های ارتباطی اندکی پس از مهلت تشکیل پرونده مالیاتی ۲۰۱۳-۲۰۱۴ توسط هیئت دولت در آمد فدرال پاکستان استفاده می‌کنیم. با استفاده از تطابق دقیق، ما گروههای درمانی و کنترل قابل مقایسه‌ای را از نظر پیش بینی‌های جمعیت شناختی و رفتاری در تشکیل پرونده مالیات بر درآمد ایجاد می‌کنیم. نتایج نشان داد که در پاسخ به تبلیغات روزنامه‌ای با ارائه‌ی اطلاعات بی طرف، احتمال تشکیل پرونده‌ی مالیات بر درامد به طور معنی دار افزایش یافت، در حالی که تبلیغات تلویزیونی که به دیدگاه‌های اخلاقی متکی بودند، پرونده‌های مالیاتی را بهبود بخشیدند اما از نظر آماری معنیدار نبودند. این مسئله اهمیت انتخاب رسانه و همچنین محتوای پیام خود را که توسط یک اداره امور مالیاتی برای تقویت پرونده مالیات بر درآمد استفاده می‌شود، برجسته می‌کند(کمپین‌های رسانه‌ای روی تشکیل پرونده‌های مالیاتی).

Title: The Impact of Media Campaigns on Tax Filing: Quasi Experimental Evidence from Pakistan.

Abstract

This paper examines the effect of mass media campaigns on income tax filing using survey data from Pakistan. We use information collected before and after a communication campaign shortly after the 2013-2014 tax filing deadline by Pakistan’s Federal Board of Revenue. Employing coarsened exact matching, we create comparable treatment and control groups in terms of demographic and behavioral predictors of income tax filing. We find that in response to exposure to newspaper advertisements with neutral information provision, respondents’ likelihood of income tax filing significantly increased, whereas the TV advertisements that relied on moral suasion improved tax filing but not in a statistically significant way. This highlights the importance of both the choice of medium as well the content of the message itself employed by a tax administration to enhance income tax filing.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا