تأثیر کمپین‌های رسانه‌ای روی تشکیل پرونده‌های مالیاتی: شواهد شبه تجربی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 22

تعداد کلمات : 7500

مجله : Journal of Asian Economics

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
8 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1175 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر کمپین‌های رسانه‌ای روی تشکیل پرونده‌های مالیاتی: شواهد شبه تجربی از پاکستان

 چکیده  

 این مقاله به بررسی اثر کمپین‌های رسانه‌های جمعی روی تشکیل پرونده‌ی مالیات بر درامد با استفاده از داده‌های نظر سنجی پاکستان می‌پردازد. ما از اطلاعات جمع آوری شده قبل و بعد از کمپین‌های ارتباطی اندکی پس از مهلت تشکیل پرونده مالیاتی ۲۰۱۳-۲۰۱۴ توسط هیئت دولت در آمد فدرال پاکستان استفاده می‌کنیم. با استفاده از تطابق دقیق، ما گروههای درمانی و کنترل قابل مقایسه‌ای را از نظر پیش بینی‌های جمعیت شناختی و رفتاری در تشکیل پرونده مالیات بر درآمد ایجاد می‌کنیم. نتایج نشان داد که در پاسخ به تبلیغات روزنامه‌ای با ارائه‌ی اطلاعات بی طرف، احتمال تشکیل پرونده‌ی مالیات بر درامد به طور معنی دار افزایش یافت، در حالی که تبلیغات تلویزیونی که به دیدگاه‌های اخلاقی متکی بودند، پرونده‌های مالیاتی را بهبود بخشیدند اما از نظر آماری معنیدار نبودند. این مسئله اهمیت انتخاب رسانه و همچنین محتوای پیام خود را که توسط یک اداره امور مالیاتی برای تقویت پرونده مالیات بر درآمد استفاده می‌شود، برجسته می‌کند(کمپین‌های رسانه‌ای روی تشکیل پرونده‌های مالیاتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Media Campaigns on Tax Filing: Quasi Experimental Evidence from Pakistan.

Abstract

This paper examines the effect of mass media campaigns on income tax filing using survey data from Pakistan. We use information collected before and after a communication campaign shortly after the 2013-2014 tax filing deadline by Pakistan’s Federal Board of Revenue. Employing coarsened exact matching, we create comparable treatment and control groups in terms of demographic and behavioral predictors of income tax filing. We find that in response to exposure to newspaper advertisements with neutral information provision, respondents’ likelihood of income tax filing significantly increased, whereas the TV advertisements that relied on moral suasion improved tax filing but not in a statistically significant way. This highlights the importance of both the choice of medium as well the content of the message itself employed by a tax administration to enhance income tax filing.
دیدگاهتان را بنویسید