light box
امتیاز 2.58 تأثیر تجربه خرید اومنی چنل و یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری: شواهد تجربی از چین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 8700
مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business
انتشار : 2022
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر تجربه خرید اومنی چنل و یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری: شواهد تجربی از چین

 چکیده

 ایجاد یک محیط خرده فروشی جدید برای پاسخگویی به نیازهای تجربه یکپارچه مصرف کنندگان یک چالش برای مشاغل مرتبط با اومنی چنل است. بر اساس زنجیره «ارزیابی-هیجان-پاسخ»، هدف این تحقیق بررسی مکانیسم روان‌شناختی یکپارچه‌سازی اومنی چنل بر حفظ مشتری و اثر تعدیل‌کننده تجربه مشتری است. این تحقیق از یک مدل معادلات ساختاری در نرم افزار حداقل مربعات جزئی برای تجزیه و تحلیل یک بررسی دو مرحله‌ای (مطالعه ۱: n = 210؛ مطالعه ۲: n = 342) در چین استفاده می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که تجربه کنترل کانال دارای سه بعد است: آشنایی با ویژگی کانال درک شده، تطبیق نوع کانال، و راحتی دسترسی بین کانالی. تجربه تعاملی سازگار دو بعد دارد: ثبات اطلاعات بین کانالی و پشتیبانی از خدمات متقابل. علاوه بر این، هم تجربه کنترل کانال و هم تجربه تعاملی منسجم برای حفظ مشتری از طریق افزایش رضایت مشتری (رضایت معامله و خرده فروش) مطلوب هستند. در نهایت، تجربه نمایش مشتری به طور مثبت رابطه بین تجربه تعاملی ثابت و رضایت مشتری را تعدیل می‌کند. این تحقیق یک مدل فرآیند خودتنظیمی را پیشنهاد می‌کند تا توضیح دهد که چگونه یکپارچه‌سازی اومنی چنل تجربه مصرف‌کنندگان را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به حفظ مصرف‌کننده می‌شود. یافته‌ها به ادبیات کسب‌وکار خرده‌فروشی اومنی چنل کمک می‌کند و مفاهیم مدیریتی را برای خرده‌فروشان آسیایی ارائه می‌کند تا یک استراتژی کسب‌وکار اومنی چنل را پیاده‌سازی کنند(یکپارچه سازی کانال بر حفظ مشتری).

Title: The Impact of Omnichannel Shopping Experience and Channel Integration on Customer Retention: Empirical Evidence from China

Abstract

 Creating a new retailing environment to meet the seamless experience requirements of consumers is a challenge for Omnichannel-related businesses. Based on the “appraisal-emotion-response” chain, the purpose of this research is to explore the psychological mechanism of omnichannel integration influencing customer retention and the moderating effect of customer showrooming experience. This research uses a structural equation model in partial least square software to analyze a two-stage survey (Study 1: n = 210; Study 2: n = 342) conducted in China. The results show that channel control experience has three dimensions: perceived channel attribute familiarity, channel type matching, and cross-channel access convenience; consistent interactive experience has two dimensions: information crosschannel consistency and cross-channel service support. Furthermore, both channel control experience and consistent interactive experience are favorable for customer retention through increased customer satisfaction (transactional and retailer satisfaction). Finally, customer showrooming experience positively moderates the relationship between consistent interactive experience and customer satisfaction. This research proposes a self-regulation process model to explain how omnichannel integration enhances consumers’ experience, finally leading to consumer retention. The findings contribute to the omnichannel retail business literature and provide management implications for Asian retailers to implement an omnichannel business strategy.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا