آماده سازی و شیوه های مربيان چند پايه در بخش مدارس شهر ايزابلا ، بازيلان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 4500

مجله : International Journal of Novel Research in Education and Learning

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
20 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1215 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آماده سازی و شیوه های مربيان چند پايه در بخش مدارس شهر ايزابلا ، بازيلان

چکیده

این مطالعه روش های آماده سازی و شیوه های معلمان چند پایه را در بخش مدارس شهر ایزابلا بررسی کرده است. یک طرح تحقیق کیفی از طریق بحث گروه متمرکز (FGD) توسط ۱۰ معلم چند پایه از مدارس مختلف در بخش مدارس شهر ایزابلا با استفاده از نمونه گیری هدفمند استفاده شد. شش (۶) موضوع وجود دارد که ازبخش پشتیبانی فنی وزارت آموزش (DepEd) به برنامه چند پایه ای در ابزار نظرسنجی آموزش فیلیپین (TS-MPPE) اقتباس شده است. مقدمات آماده سازی معلم چند پایه شامل ایجاد مطالب یادگیری-آموزش از مواد بومی ، برنامه ریزی قبلی و زمان بندی با جلسه مشورتی ذینفعان مختلف ، یادگیری تجربی و کمک از معلمان دیگر ، و جلسه قبلی با والدین و برخی از مقامات بارانگای برای آنها برای برنامه ریزی ورودی فعالیت ها  بود. شیوه های معلم چند پایه ای شامل برخی از ادغام فناوری اطلاعات در منابع و امکانات ، شناسایی نقاط ضعف دانش آموزان برای کلاس های تقویتی مناسب و یا انتقال متقابل پتانسیل و مهارت های یادگیرنده   ، سازماندهی و مدیریت کلاس بر اساس ابتکار معلم قبلی انجام شده است ، اما   تحقیق به عنوان شیوه های آموزشی در غلبه بر چالش های مختلف ، و تجدید نظر در ابزار ارزیابی استفاده شده است(آماده سازی و شیوه های مربيان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: PREPARATIONS AND PRACTICES OF MULTI-GRADE TEACHERS IN ISABELA CITY SCHOOLS DIVISION, BASILAN

Abstract

 This study examined the multi-grade teachers’ preparations and practices in Isabela City Schools Division. A qualitative research design was used through focus group discussion (FGD) participated by 10 multigrade teachers from different schools within Isabela City Schools Division via purposive sampling. There are six (6) thematic issues adapted from the Department of Education (DepEd) Technical Support to Multi-Grade Program in Philippine Education (TS-MPPE) Survey Instrument. Multi-grade teacher’s preparations include creation of teaching-learning materials from indigenous materials, advance planning and scheduling with consultative meeting of different stakeholders, experiential learning and assistance from other teachers, and advance meeting with the parents and some Barangay officials for them to plan incoming activities. Multi-grade teacher’s practices cover some integration of IT into resources and facilities, identifying weaknesses of students for proper remedial classes or cross posting of learner’s potential and skills, classroom organization and management were based from previous teacher’s initiative but effectively observed, mentoring and conducting action research as instructional practices in overcoming different challenges, and revising the assessment tool.