برنامه های آموزش از راه دور مبتنی بر موزه: شیوه های فعلی و فرصت های تحقیق آینده

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 8500

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1182 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:برنامه های آموزش از راه دور مبتنی بر موزه: شیوه های فعلی و فرصت های تحقیق آینده

 چکیده

  موزه ها نقش مهمی در یادگیری خارج از مدرسه ایفا می کنند. بسیاری از موزه ها برنامه های آموزش از راه دور را برای افزایش دسترسی و دسترسی به مجموعه های خود آغاز کرده اند. این برنامه ها طیف وسیعی از مخاطبان را از پیش از مهد کودک تا دانش آموزان مادام العمر ارائه می دهند. این مطالعه توصیفی شیوه های جاری در برنامه های آموزش از راه دور موزه ای را مورد بررسی قرار داد. پس از بسته شدن موزه ها به دلیل COVID-19 و انتقال به برنامه های آموزش از راه دور ، داده های اضافی جمع آوری شد. این مطالعه نشان داد موزه هایی که برنامه هایی را قبل از COVID-19 ارائه می دهند ، عمدتا برنامه های مدرسه محور را از طریق نرم افزار کنفرانس از راه دور ارائه می دهند(آموزش ازراه دور مبتنی بر موزه). انتقال موزه ها به برنامه های آموزش از راه دور پس از تعطیلی به دلیل COVID-19 عمدتا از بسترهای رسانه های اجتماعی برای ارائه طیف گسترده ای از برنامه ها برای عموم استفاده می کند. اطلاعات اضافی در مورد چگونگی توسعه برنامه ها و تسهیل برنامه ها جمع آوری شد. موزه ها هنوز در حال تعیین نحوه پاسخگویی به بسته شدن COVID-19 هستند. این مطالعه چشم انداز کنونی و فرصت های بالقوه برای تحقیقات مربوط به برنامه های آموزش از راه دور موزه ای را توصیف کرده است. این زمینه ها برای تحقیق شامل ایجاد بهترین شیوه ها ، تعریف برنامه های با کیفیت بالا ، فرصت مشارکت در طراحی آموزشی و توسعه حرفه ای برای کارکنان موزه است که این برنامه ها را تسهیل می کند(آموزش ازراه دور مبتنی بر موزه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Museum-Based Distance Learning Programs: Current Practices and Future Research Opportunities

Abstract

 Museums play an important role in out-of-school learning. Many museums have begun offering distance learning programs to increase their reach and the accessibility of their collections. These programs serve a wide range of audiences from pre-kindergarten to lifelong learners. This descriptive study examined the current practices in museum-based distance learning programs. Additional data was collected once museums began closing due to COVID-19 and transitioning to distance learning programs. The study found that museums offering programs before COVID-19 predominately offered school-based programs via teleconferencing software. Museums transitioning to distance learning programs following closures due to COVID-19 mainly utilized social media platforms to offer a wide range of programming for the general public. Additional information was gathered regarding how the programs were developed and who facilitated them. Museums are still determining how to respond to COVID-19 closures. This study described the current landscape and potential opportunities for research related to museum-based distance learning programs. These areas for research include establishing best practices, defining high-quality programs, opportunities to engage in instructional design, and professional development for the museum staff facilitating these programs.