نگاهی جدید و نو به آموزش حقوق بین الملل – چند ملاحظه تربیتی در عصر ارتباطات

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 6

تعداد کلمات : 3000

مجله : Leiden Journal of International Law

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 جولای 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1187 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نگاهی جدید و نو به آموزش حقوق بین الملل – چند ملاحظه تربیتی در عصر ارتباطات

 چکیده

  این سرمقاله رویکردی عملی دارد. هدف آن تحریک واکنشها به روشی است که از طریق آن امروزه حقوق بین الملل را آموزش می دهیم ، اینکه چگونه فن آوریهای جدید می توانند تجربه آموزشی را ارتقا دهند ، و     نقش و مشارکت دانشجویان و ارتباط بهتر با “دنیای واقعی را بهبود بخشند. ما بر روی “چگونگی” به جای چه چیزی یا “برای چه هدفی”   تمرکز میکنیم. ما حقوق بین الملل را آموزش می دهیم. با در نظر داشتن این هدف ، چند ایده   با پیشنهادات و مثالها   ارائه می شود. پنج ملاحظه مقدماتی ترتیب داده شده است. اول ، تدریس مقدماتی همچنان ستون فقرات برنامه های آموزش عالی آموزش عالی و یکی از موثرترین روش ها برای انتقال دانش است ، اگرچه کلاس های بسیار بزرگ مشکلات جدی دارند. دوم ، همه ابزارهای آموزشی که در اینجا ذکر شد برای همه سطوح ، انواع و قالبهای آموزش عالی مناسب نیستند و یا با منابع موجود سازگار نیستند. سوم ، فن آوری های جدید باید ماهیتی مکمل و بدون هیچ گونه تعللی برای جایگزینی یا کاهش نقش معلمان داشته باشند. چهارم ، این سرمقاله جاه طلبی برای ارائه یک روش درمانی جامع از ابزارهای موجود برای معلمان ندارد. آخر اینکه نه چندان مهم ، گرچه چندین ملاحظه در این مقاله ممکن است دارای ویژگی کلی باشند و اگر نه همه رشته ها در بسیاری از موارد اعمال می شود ، به دلیل ابعاد جهانی جهانی که آن را متمایز می کند ، ارزش ویژه ای برای حقوق بین الملل حفظ می کنند. این امر حقوق بین الملل را به یک آزمایشگاه عالی برای تأیید آموزش در عصر ارتباطات تبدیل می کند. با توجه به ریشه های اروپامحوری حقوق بین الملل و تأثیر سنگین حقوق روم ، گسترش جامعه یادگیرنده ، توسعه فعالیت های جدید و بهره گیری از پتانسیل فن آوری های جدید ، لقاح متقابل سنت های حقوقی را تسهیل می کند ، به تجربیات و رویکردهای مختلف صوتی می بخشد و در نهایت   افق تجربه یادگیری را گسترش می دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A Fresh Look at Teaching International Law–A Few Pedagogical Considerations in the Age of Communications

Abstract

 This editorial takes a practical approach. It aims to stimulate reflections on the way we teach international law today, on how new technologies could enhance the pedagogical experience, on the upgrading of the role and participation of students, and on a better connection with the ‘real world’. It focuses on ‘how’ rather than on ‘what’ or ‘for what purpose’ we teach international law. With this aim in mind, it serves a few ideas seasoned with suggestions and examples.1 Five preliminary considerations are in order. First, frontal teaching remains the backbone of offline higher education taught programmes and one of the most effective methods for the transmission of knowledge, although too-large classes pose serious problems. Second, not all pedagogical tools mentioned here are suitable to all levels, types and formats of higher education, or compatible with available resources.