قالب تئوریک برای تعلیم و آموزش در خصوص آب و هوا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 21

تعداد کلمات : 5100

مجله : meteorology

انتشار : 2016

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
1 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1569 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:قالب تئوریک برای تعلیم  و آموزش در خصوص آب و هوا :مبانی  تعلیم افراد بزرگ سال

 چکیده

 آب و هوا متغیر تأثیرات عمده ای بر تولید محصولات کشاورزی و مدیریت منابع پایدار دارد (نیکلز ۱۹۸۵ ؛ گارنت و خندکر ۱۹۹۲ ؛ باکلی ۲۰۰۰). درک بهتر از این وضعیت متغیر از نظر تأثیر آن بر تولید ، منابع طبیعی و بازار برای حفظ یا بهبود صنعت خود برای تولیدکنندگان و تجارت های تجاری بسیار مهم است (همر ۲۰۰۰). بهبود دانش و مهارت های لازم برای مقابله بهتر با آب و هوا هدفی است که دولت استرالیا روی آن کار کرده است زیرا خشکسالی به عنوان یک شرایط استثنایی در نظر گرفته نشده بود “اما با تأکید بر اینکه باید بر افزایش اعتماد به نفس بیشتر شود (آنون ، ۱۹۹۰). بنابراین ، تلاش باید برای آموزش و آموزش نه تنها تولید کنندگان بلکه سایر افراد در زنجیره غذایی و فیبر که تحت تأثیر قرار می گیرند:

  • تولید به دلیل خشکسالی یا سایر مشکلات ناشی از آب و هوا و یا کاهش آب و هوا کاهش یافته است.
  • جوامع تحت تأثیر منفی سایر مشکلات مرتبط با اقلیم مانند مسائل مربوط به آب و سایر مشکلات منابع مانند فرسایش یا شوری قرار دارند. این مقاله به توصیف اصول و مفاهیم یادگیری بزرگسالان می پردازد که با موفقیت در آموزش کاربردهای اقلیمی و کشاورزی استفاده شده اند(آموزش در خصوص آب و هوا).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE:Theoretical framework for applied climate education: 1. Adult Learning Concepts and Principles to consider when developing and delivering training

Abstract
The variable climate has major impacts on agricultural production and sustainable resource management (Nicholls 1985; Garnett and Khandaker 1992; Buckley 2000). Better understanding of this variable climate in terms of how it impacts on production, natural resources and markets is critical for producers and agribusiness to maintain or improve their industry (Hammer et al. 2000). Improving knowledge and skills to better cope with climate is a goal that the Australian government has been working on since drought was no to be considered as an exceptional circumstance' but with an emphasis needing to be on increased self reliance (Anon. 1990). Effort must therefore be applied to training and education of not only producers but others in the food and fiber chain who are impacted on when:
  • production has short falls due to drought or other weather and climate induced problems, or,
  • communities are negatively affected by other climate related problems such as competing water issues and other resource problems like erosion or salinity. This paper describes adult learning principles and concepts that have been used successfully in applied climate and agriculture education.
    دیدگاهتان را بنویسید