عنوان فارسی مقاله:قالب تئوریک برای تعلیم و آموزش در خصوص آب و هوا :مبانی تعلیم افراد بزرگ سال
چکیده
آب و هوا متغیر تأثیرات عمده ای بر تولید محصولات کشاورزی و مدیریت منابع پایدار دارد (نیکلز ۱۹۸۵ ؛ گارنت و خندکر ۱۹۹۲ ؛ باکلی ۲۰۰۰). درک بهتر از این وضعیت متغیر از نظر تأثیر آن بر تولید ، منابع طبیعی و بازار برای حفظ یا بهبود صنعت خود برای تولیدکنندگان و تجارت های تجاری بسیار مهم است (همر ۲۰۰۰). بهبود دانش و مهارت های لازم برای مقابله بهتر با آب و هوا هدفی است که دولت استرالیا روی آن کار کرده است زیرا خشکسالی به عنوان یک شرایط استثنایی در نظر گرفته نشده بود “اما با تأکید بر اینکه باید بر افزایش اعتماد به نفس بیشتر شود (آنون ، ۱۹۹۰). بنابراین ، تلاش باید برای آموزش و آموزش نه تنها تولید کنندگان بلکه سایر افراد در زنجیره غذایی و فیبر که تحت تأثیر قرار می گیرند:
- تولید به دلیل خشکسالی یا سایر مشکلات ناشی از آب و هوا و یا کاهش آب و هوا کاهش یافته است.
- جوامع تحت تأثیر منفی سایر مشکلات مرتبط با اقلیم مانند مسائل مربوط به آب و سایر مشکلات منابع مانند فرسایش یا شوری قرار دارند. این مقاله به توصیف اصول و مفاهیم یادگیری بزرگسالان می پردازد که با موفقیت در آموزش کاربردهای اقلیمی و کشاورزی استفاده شده اند(آموزش در خصوص آب و هوا).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.