آموزش شهروندی جهانی و آموزش صلح: به سوی یک عمل پسا انتقادی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 7400

مجله : Educational Philosophy and Theory

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1145 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آموزش شهروندی جهانی و آموزش صلح: به سوی یک عمل پسا انتقادی

 چکیده

این مقاله برای یک عمل پسا انتقادی در آموزش شهروندی جهانی (GCE) و آموزش صلح (PE) بحث می کند. این مقاله با نقد زمینه های در هم تنیده GCE و PE آغاز می شود که به طور مشکل دار حول سه ستون کلیدی صلح لیبرال قرار گرفته اند. سپس، با تکیه بر تفکر پساانتقادی، مقاله نشان می دهد که غرب محوری صلح سازی لیبرال نه تنها استعماری/امپریالیستی است، بلکه محو دیگری است. مقاله استدلال می‌کند که در پرتو این درک، کثرت‌گرایی معرفت‌شناختی به‌عنوان پاسخی دگرگون‌کننده ناگزیر است. در عوض، پاسخ‌های جدید باید بر سایر احتمالات هستی‌شناختی مبتنی بر پاسخ پساانتقادی به تفکر تمرکز کنند. قبل از نتیجه‌گیری، مقاله برخی از احتمالات پدیدآوری را ارائه می‌کند که هستی‌شناسی را برای GCE و PE جدید پسا انتقادی یکپارچه می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Global citizenship education and peace education: toward a postcritical praxis

Abstract

 This paper argues for a postcritical praxis in global citizenship education (GCE) and peace education (PE). The paper begins by critiquing the interlocking fields of GCE and PE as problematically framed around the three key pillars of liberal peace. Then, drawing on postabyssal thinking the paper illustrates that the Western-centricity of liberal peacebuilding is not only colonialist/imperialist but that it is an erasure of the other. The paper argues that in light of this realization epistemological pluralism as a transformative response is wanting. Instead new responses must focus on other ontological possibilities grounded in a postcritical response to postabyssal thought. Before concluding, the paper offers some pedagogic possibilities integrating the ontological for a new postcritical GCE and PE.