آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان: آیا همکاری تیمی اهمیت دارد؟

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 6000

مجله : Journal of Global Entrepreneurship Research

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1169 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان: آیا همکاری تیمی اهمیت دارد؟

 چکیده

 هدف این مطالعه درک بهتر این است که چرا و چگونه آموزش کارآفرینی تمایل به راه اندازی شرکت استارت آپ را افزایش می‌دهد. این مطالعه به بررسی نقش تعدیل‌کننده همکاری تیمی بر تأثیر آموزش کارآفرینی بر خودکارآمدی کارآفرینی و اشتیاق کارآفرینانه می‌پردازد. نتایج نظرسنجی از ۲۲۱ دانشجوی کارشناسی از برنامه‌های کارآفرینی برای تحلیل همبستگی، رگرسیون و میانجی‌گری استفاده شد. این مطالعه با ادغام نظریه شناختی اجتماعی و نظریه خودتنظیمی، یک مدل فرآیند دوگانه را پیشنهاد می‌کند و به بررسی اثرات واسطه‌ای خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتیاق کارآفرینانه بر رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی می‌پردازد. علاوه بر این، این مطالعه دانش ما را در مورد اینکه چرا و چگونه آموزش کارآفرینی قصد کارآفرینی دانشجویان کسب‌وکار را بهبود می‌بخشد، افزایش می‌دهد. همچنین با آزمایش نقش همکاری تیمی به عنوان شرط مرزی به منابع آموزش کارآفرینی کمک کرد(آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Entrepreneurial education and students' entrepreneurial intention: does team cooperation matter?

Abstract

 This study aims to provide a better understanding of why and how entrepreneurial education increases the inclination to start-up. The study investigates the moderating role of team cooperation on the effect of entrepreneurial education on entrepreneurial self-efficacy and entrepreneurial passion. Survey results from 221 undergraduate students from entrepreneurship programs were used for correlation, regression, and mediation analysis. By integrating social cognitive theory and self-regulation theory, this study proposes a dual-process model and investigates the mediating effects of entrepreneurial self-efficacy and entrepreneurial passion on the relationship between entrepreneurial education and entrepreneurial intention. Moreover, this study enhances our knowledge of why and how entrepreneurial education improves business students’ entrepreneurial intention. It also contributed to the entrepreneurial education literature by testing the role of team cooperation as the boundary condition.