چگونه رفتار ترافیک با استفاده از ابزارهای تولید ترافیک SUMO تغییر می کند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 12000

مجله : Computer Communications

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1129 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چگونه رفتار ترافیک با استفاده از ابزارهای تولید ترافیک SUMO تغییر می کند

 چکیده

  شبیه‌سازی‌ها رویکرد سنتی مورد استفاده جامعه پژوهشی برای ارزیابی شبکه‌های ادهاک موبایل هستند. به طور عمده، شبکه های ادهاک وسیله نقلیه (VANETs) نوع خاصی از شبکه های ادهاک موبایل هستند که چالش های فنی خاصی را ایجاد می کنند. هنگام ارزیابی VANET ها، استفاده از مدل های تحرک واقعی و تقاضای ترافیک برای تولید نتایج معنادار بسیار مهم است. در این زمینه، ردیابی خودرو بر قدرت سیگنال خودرو، تداخل رادیویی و اشغال کانال تأثیر می گذارد. این مقاله تجزیه و تحلیل کاملی از تأثیر استفاده از ابزارهای مختلف تولید تقاضای ترافیک SUMO بر تحرک و اتصال گره ارائه می دهد. با استفاده از ترافیک داده در ناحیه گراسیا در بارسلونا (اسپانیا)، تقاضای ترافیک ایجاد شده را از نظر اقدامات ترافیکی تجزیه و تحلیل می‌کنیم: (۱) شدت ترافیک، (۲) زمان/مسافت سفر، (۳) انتشار گازهای گلخانه‌ای، و (۴) قابلیت مسیریابی مجدد. این آخرین ویژگی به خودروها اجازه می دهد تا مسیرهای خود را در مقابل شرایط ازدحام مجدد محاسبه کنند. سپس ابزارهای موجود را از نظر مصرف منابع (CPU، RAM، دیسک) تجزیه و تحلیل می کنیم. در نهایت، ما اتصال گره را با استفاده از متریک های گراف شناخته شده تجزیه و تحلیل می کنیم. نتایج ما بینشی در مورد رفتار تحرک وسیله نقلیه و اتصال گره‌ها به ابزارهای تولید تقاضای SUMO ارائه می‌کند. علاوه بر این، ما یک ابزار خودکار پیشنهاد می‌کنیم که به محققان امکان تولید ترافیک مصنوعی بر اساس داده‌های واقعی را می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: How does the traffic behavior change by using SUMO traffic generation tools

Abstract

 Simulations are the traditional approach used by the research community to evaluate mobile ad hoc networks. Mainly, vehicular ad hoc networks (VANETs) are a particular type of mobile ad hoc networks that raise specific technical challenges. When assessing VANETs, it is crucial to use realistic mobility models and traffic demand to produce meaningful results. In this context, vehicular traces affect vehicles’ signal strengths, radio interference, and channel occupancy. This paper provides a thorough analysis of the influence of using the different SUMO’s traffic demand generation tools on mobility and node connectivity. Using the data traffic in the district of Gracia in Barcelona (Spain), we analyze the generated traffic demand in terms of traffic measures: (i) traffic intensity, (ii) trip time/distance, (iii) emissions, and (iv) re-routing capabilities. This last feature allow cars to re-compute their routes in front of congestion situations. Then, we analyze the available tools in terms of resources usage (CPU, RAM, disk). Lastly, we analyze the node’s connectivity using wellknown graph metrics. Our results provide insights into the behavior of the vehicle’s mobility and the nodes’ connectivity of SUMO demand generation tools. Additionally, we propose an automatized tool that facilitates researchers the generation of synthetic traffic based on real data.