عنوان فارسی مقاله:مدل سازی اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان: یک مطالعه تجربی
تحلیلگران و کارشناسان تبلیغات هم عقیدهاند که خلاقیت یکی از مؤلفههای اساسی موفقیت در تبلیغات است. در این مقاله، ما ادراکات مصرفکننده را بررسی میکنیم و یک مدل جامع از خلاقیت تبلیغاتی ایجاد میکنیم. ما همچنین عوامل تعیین کننده خلاقیت را فهرست کردهایم و مقیاسی برای اندازه گیری آن ایجاد کردهایم. نتایج تحقیقات نشان میدهد که واگرایی و عوامل مرتبط به طور قابل توجهی بر خلاقیت تبلیغات تأثیر میگذارد و واگرایی عامل اصلی خلاقیت است. علاوه بر این، ما شیوههای خلاقیت را در نمونههای تبلیغات مورد مطالعه قرار دادیم و بهترین ترکیبی از ابعاد خلاقیت را که میتواند بر قصد خرید تأثیر بگذارد، فهرست کردیم. هدف دیگر این تحقیق بررسی تأثیر خلاقیت تبلیغات بر متغیرهای پردازش مصرف کننده و متغیرهای پاسخ مصرف کننده برای تبلیغات تلویزیونی بود. یافتهها نشان میدهد که تبلیغات خلاقانه به طور قابل توجهی بر پردازش و پاسخ مصرف کننده تأثیر میگذارد. این مطالعه مقیاسهای رتبهبندی را برای مدیران تبلیغاتی فراهم میکند تا خلاقیت کمپینهای تبلیغاتی یا تبلیغات پیشنهادی را قضاوت کنند و درک ما از روابط بین متغیرهای کلیدی را افزایش میدهد. این مدلهای مفهومی را تقویت میکند که به خلاقیت تبلیغات نقشی محوری در دنیای تبلیغات میدهد(اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.