مدل سازی اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان: یک مطالعه تجربی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 8900

مجله : SAGE

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1161 بازدید
38,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدل سازی اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان: یک مطالعه تجربی

 تحلیلگران و کارشناسان تبلیغات هم عقیده‌اند که خلاقیت یکی از مؤلفه‌های اساسی موفقیت در تبلیغات است. در این مقاله، ما ادراکات مصرف‌کننده را بررسی می‌کنیم و یک مدل جامع از خلاقیت تبلیغاتی ایجاد می‌کنیم. ما همچنین عوامل تعیین کننده خلاقیت را فهرست کرده‌ایم و مقیاسی برای اندازه گیری آن ایجاد کرده‌ایم. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که واگرایی و عوامل مرتبط به طور قابل توجهی بر خلاقیت تبلیغات تأثیر می‌گذارد و واگرایی عامل اصلی خلاقیت است. علاوه بر این، ما شیوه‌های خلاقیت را در نمونه‌های تبلیغات مورد مطالعه قرار دادیم و بهترین ترکیبی از ابعاد خلاقیت را که می‌تواند بر قصد خرید تأثیر بگذارد، فهرست کردیم. هدف دیگر این تحقیق بررسی تأثیر خلاقیت تبلیغات بر متغیرهای پردازش مصرف کننده و متغیرهای پاسخ مصرف کننده برای تبلیغات تلویزیونی بود. یافته‌ها نشان می‌دهد که تبلیغات خلاقانه به طور قابل توجهی بر پردازش و پاسخ مصرف کننده تأثیر می‌گذارد. این مطالعه مقیاس‌های رتبه‌بندی را برای مدیران تبلیغاتی فراهم می‌کند تا خلاقیت کمپین‌های تبلیغاتی یا تبلیغات پیشنهادی را قضاوت کنند و درک ما از روابط بین متغیرهای کلیدی را افزایش می‌دهد. این مدل‌های مفهومی را تقویت می‌کند که به خلاقیت تبلیغات نقشی محوری در دنیای تبلیغات می‌دهد(اثرات تبلیغات خلاقانه بر مصرف کنندگان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Modelling the Effects of Creative Advertisements on Consumers: An Empirical Study

Abstract

 Promoting analysts and experts concur that creativity is one of the fundamental components for success in advertising. In this paper, we examine consumer perceptions and build a comprehensive model of ad (advertising) creativity. We have also enlisted the determinants of creativity and have developed a scale to measure it. Research results demonstrate that divergence and relevance factors significantly influence ad creativity and divergence is the leading factor for creativity. Further, we studied the creativity practices in the sample ds and listed the best combination of creativity dimensions which can influence purchase intentions. Another objective of this research was to examine the effects of ad creativity on consumer processing variables and consumer response variables for the Television ads. Findings indicate that creative ads significantly influence consumer processing and response variables. This study provides rating scales to advertising managers to judge the creativity of ad campaigns or of a proposed ad and furthers our understanding of relationships among the key variables. It reinforces conceptual models that give ad creativity a pivotal role in the advertising world.