عوامل موثر بر اجرای حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA)

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 6400

مجله : Accounting

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
27 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1250 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عوامل موثر بر اجرای حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA): شواهد تجربی از شرکت های متوسط ویتنام

 چکیده

  این تحقیق برای ارزیابی عوامل موثر بر اجرای حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) در شرکت های متوسط در ویتنام انجام شده است. داده‌ها از ۲۳۵ شرکت متوسط ویتنام برای دوره ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ جمع‌آوری شد. بر اساس روش‌های تحقیق کمی، اجرای مدیریت استراتژیک (SMA) و عوامل مؤثر بر این اجرا مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان می‌دهد که اجرای مدیریت استراتژیک (SMA) شرکت‌های متوسط در ویتنام تحت تأثیر عواملی است: سطح فناوری، کیفیت حسابداران، سطح رقابتی، استراتژی تجاری و ریسک تجاری. از طریق یافته‌ها، توصیه‌هایی برای بهبود اجرای SMA در اندازه متوسط برای ارضای تقاضای اطلاعات ذینفعان در زمینه یکپارچه‌سازی ارائه شده است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Factors affecting the implementation of Strategic Management Accounting (SMA): An Empirical evident from medium - sized enterprises of Vietnam

Abstract

 The research is conducted for assessing factors affecting the implementation of Strategic Management Accounting (SMA) of medium - sized enterprises in Vietnam. Data was collected from 235 medium - sized enterprises of Vietnam for the period from 2019 to 2021. Based on quantitative research methods, the implementation of Strategic Management (SMA) and factors affecting this implementation were scrutinized. The results indicate that the implementation of Strategic Management (SMA) of medium - sized enterprises in Vietnam is influenced by factors: Technology level, Quality of accountants, Competitive level, Business strategy, and Business risk. Through findings, some recommendations are given for improving the implementation of SMA of medium – sized to satisfy the demand for information of the stakeholder in the context of integration.