ارتباطات پایداری دیجیتال در گردشکری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 6800

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1124 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارتباطات  پایداری دیجیتال در گردشکری

چکیده

 اهمیت گردشگری پایدار کاملاً مشهود و بارز است. گردشگری و مهمان نوازی در سراسر جهان به سمت ارائه محصولات پایدارتر حرکت می‌کنند. با این حال، همه مدیران دستاوردها و تعهدات خود را در این زمینه اعلام نمی‌کنند. این مطالعه ارتباط دیجیتالی پایدار مکان‌های اقامتی کوچک و متوسط ​​را ارزیابی می‌کند و این اطلاعات را به پیچیدگی حضور آنلاین آنها مرتبط می‌کند. برای این منظور، داده‌ها از وب سایت‌های ۷۵۹ محل اقامت واقع در آزور (جزیره سائو میگوئل) بازیابی شدند، که به عنوان یک مقصد جزیره پایدار طبقه بندی شده‌اند. نتایج نشان می‌دهد اعتباردهی بین المللی معمولاً کمتر از اعتبارسنجی محلی اتخاذ می‌شود و شرکت‌های کوچک‌تر تمایل دارند که برچسبهای سازگار با محیط زیست را هنگام تبلیغات پیشنهادی خود به صورت آنلاین ارزیابی کنند. همچنین مشاهده شده است که دستاوردهای پایدار در وب سایت‌های پیچیده‌تر برجسته می‌شوند. این یکی از اولین مطالعات بررسی ارتباطات پایداری آنلاین  و به طور خاص، پیوند با پیچیدگی وب سایت در میان SME های گردشگری است. امید است که این مطالعه تحقیقات بیشتر در مورد ارتباطات و اقدامات SME در مورد پایداری گردشگری را تحریک کند و تلاش‌های سیاست را برای ترویج بیشتر استفاده از شیوه‌های سالم بهبود بخشد(ارتباطات پایداری دیجیتال در گردشکری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Digital sustainability communication in tourism

Abstract

 The relevance of sustainable tourism is unquestionable. Tourism and hospitality firms worldwide are moving toward more sustainable product offerings. However, not all firms communicate their achievements and commitments in this area. This study assesses the sustainable digital communication of small and medium accommodation firms and relates that information to the sophistication of their online presence. For this purpose, data were retrieved from the websites of 759 accommodation firms located in the Azores (São Miguel Island), classified as a sustainable island destination. The results indicate that international accreditations are less commonly adopted than local accreditations and that smaller firms tend to value eco-labeling when promoting their offers online. It is also noticed that sustainable achievements are highlighted on more sophisticated websites. This is one of the first studies to explore online sustainability communication; more specifically, the link with website sophistication among tourism SMEs. It is hoped that this study will stimulate further research on communication and SME practices on tourism sustainability and improve policy efforts to promote wider adoption of sound practices.