عنوان فارسی مقاله:قالب ارزش نام تجاری(برند) در بازار های تجارت به تجارت: بررسی نقش متغیرهای کارکردی و عاطفی
چکیده
بدون شک فارغ از صنعت ، خلق ارزش یک وظیفه مهم برای بازاریابان است. این مقاله بر نوع ارزشی تمرکز دارد که به طور سنتی برای بازارهای صنعتی بی اهمیت تلقی می شود و استدلال می کند که ارزش نام تجاری ، پیشرفت از ارزش کالا و خدمات به ارزش رابطه را تسهیل می کند. برای بررسی محدودیت تحقیقات در مورد برندینگ تجارت به تجارت از دیدگاه عرضه کنندگان ، داده های به دست آمده از مرور ادبیات را با ده مصاحبه اکتشافی با مدیران عرضه کننده B2B تکمیل می کنیم و چارچوبی از ارزش برند قابل استفاده در بازارهای صنعتی را توسعه می دهیم. این ویژگی های عملکردی (کیفیت ، تکنولوژی ، ظرفیت ، زیرساخت ، خدمات پس از فروش ، قابلیت ها ، قابلیت اطمینان ، نوآوری) و ویژگی های احساسی (یعنی کاهش ریسک ، اطمینان ، اعتماد) برای توسعه ارزش ویژه برند صنعتی را مشخص می کند. فاکتور های موقعیتی (به عنوان مثال ماهیت خرید) و فاکتورهای محیطی (به عنوان مثال وضعیت اقتصادی) که بر درک عرضه کنندگان از اهمیت نام تجاری در زمینه B2B و نقش ویژگی های عاطفی عملکردی نام تجاری موثر است بررسی می شود. ارزش نام تجاری به عنوان محرکی برای توسعه تجارت و روابط تجاری نیز برجسته شده است. این چارچوب اصولی را برای متخصصان تجارت بنگاه به بنگاه فراهم می کند تا برند های خود را به گونه ای ایجاد کنند که بتواند ارتباطی کاربردی و احساسی با خریداران ایجاد کند که به احتمال زیاد منجر به ارتباط خریدار و تأمین کننده می شود(نقش متغیرهای کارکردی و عاطفی)(ارزش نام تجاری در بازارهای تجارت).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.