قالب ارزش نام تجاری(برند) در بازار های تجارت به تجارت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 9200

مجله : Industrial Marketing Management

انتشار : 2012

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1148 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:قالب ارزش نام تجاری(برند) در بازار های تجارت به تجارت: بررسی نقش  متغیرهای کارکردی و عاطفی

 چکیده

بدون شک فارغ از صنعت ، خلق ارزش یک وظیفه مهم برای بازاریابان است. این مقاله بر نوع ارزشی تمرکز دارد که به طور سنتی برای بازارهای صنعتی بی اهمیت تلقی می شود و استدلال می کند که ارزش نام تجاری ، پیشرفت از ارزش کالا و خدمات به ارزش رابطه را تسهیل می کند. برای بررسی محدودیت تحقیقات در مورد برندینگ  تجارت به تجارت از دیدگاه عرضه کنندگان ، داده  های به دست آمده از مرور ادبیات را با ده مصاحبه اکتشافی با مدیران عرضه کننده B2B تکمیل می کنیم و چارچوبی از ارزش برند قابل استفاده در بازارهای صنعتی را توسعه می دهیم. این ویژگی های عملکردی (کیفیت ، تکنولوژی ، ظرفیت ، زیرساخت ، خدمات پس از فروش ، قابلیت ها ، قابلیت اطمینان ، نوآوری) و ویژگی های احساسی (یعنی کاهش ریسک ، اطمینان ، اعتماد) برای توسعه ارزش ویژه برند صنعتی را مشخص می کند. فاکتور های موقعیتی (به عنوان مثال ماهیت خرید) و فاکتورهای محیطی (به عنوان مثال وضعیت اقتصادی) که بر درک عرضه کنندگان از اهمیت نام تجاری در زمینه B2B و نقش ویژگی های عاطفی عملکردی نام تجاری موثر است بررسی می شود. ارزش نام تجاری به عنوان محرکی برای توسعه تجارت و روابط تجاری نیز برجسته شده است. این چارچوب اصولی را برای متخصصان  تجارت بنگاه به بنگاه  فراهم می کند تا برند های خود را به گونه ای ایجاد کنند که بتواند ارتباطی کاربردی و احساسی با خریداران ایجاد کند که به احتمال زیاد منجر به ارتباط خریدار و تأمین کننده می شود(نقش  متغیرهای کارکردی و عاطفی)(ارزش نام تجاری در بازارهای تجارت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A framework of brand value in B2B markets: The contributing role of functional and emotional components

Abstract

 The creation of value is admittedly a critical task for marketers regardless of industry. This paper focuses on a type of value that has traditionally been perceived as irrelevant to industrial markets and argues that brand value facilitates the progression from goods and services value to relationship value. To address the limited amount of research on B2B branding from the suppliers' point of view, we complement insights gained from a literature review with ten exploratory interviews with B2B supplier managers, and develop a framework of brand value applicable toindustrial markets. This identifies both the functional (i.e., quality, technology, capacity, infrastructure, after sales service, capabilities, reliability,innovation) and emotional qualities (i.e., risk reduction, reassurance, trust) important for the development of industrial brand equity.Situational e.g. nature of the purchase) and environmental factors (e.g. the economic situation) affecting suppliers' perceptions of the importance of brand in a B2B context and the role of functional versus emotional brand qualities are discussed. The value of the brand as a driver for the development of business to business relationships is also highlighted. The framework provides a basis for B2B practitioners to build their brands in such a way as to make a functional as well as an emotional connection with buyers that is more likely to lead to a supplier–buyer relationship.