عنوان فارسی مقاله:استراتژیهای مناسب برای صادرات شرکتهای کوچک و متوسط تولیدی مالزی برای پایداری شرکتها در چارچوب انقلاب صنعتی ۴٫۰
چکیده
شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) ستون فقرات اقتصاد مالزی هستند. از این رو، شرکت های کوچک و متوسط باید به رشد و توسعه کشور کمک کنند. SME ها دیگر نمی توانند تجارت داخلی را حفظ کنند و حرکت به سمت بازار جهانی مستلزم رقابت پذیری SME ها است. برای دستیابی به مزیت رقابتی، SMEها باید از فرصتهای فناوری IR 4.0 استفاده کنند و استراتژیهای مناسبی را برای بهبود فرآیندهای تولید و افزایش بهرهوری و همچنین شرکت در بازارهای صادراتی جدید برای پایداری شرکت اتخاذ کنند.
روش شناسی
برای این تحقیق از روش ترکیبی استفاده شد. ابزار گردآوری داده ها مرور ادبیات، مصاحبه شخصی و نظرسنجی اینترنتی با ۱۰۵ شرکت کننده بود. یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای برای نشان دادن میزان موافقت یا مخالفت پاسخ دهنده اتخاذ شد.
نتایج
با پذیرش IR 4.0، SME ها در سطح جهانی شناخته خواهند شد و فرصت هایی را برای رقابت و مشارکت در زنجیره ارزش جهانی فراهم می کنند. با این حال، شرکتهای کوچک و متوسط هنگام پذیرش فناوری IR 4.0 با موانع متعددی از جمله عدم پشتیبانی مالی، دانش فنآوری، آموزشهای مرتبط با تحقیق و توسعه، پشتیبانی متخصص و عدم وجود یک ذهنیت جهانی مواجه هستند.
نتیجه گیری و پیشنهادات
یافتهها نشان داد که IR 4.0 فرصتهای گستردهای را برای شرکتهای کوچک و متوسط تولیدی صادرکننده مالزی ایجاد میکند تا با شناسایی بهترین راهحلها برای حل مشکلات تجاری، نوآوری کنند و هزینههای تجاری را کاهش دهند. IR 4.0 به توانمندی برای افزایش بهره وری و رقابت با سایر اقتصادهای بزرگ در زنجیره ارزش تبدیل شده است. شرکتهای کوچک و متوسط تولیدی مالزی باید از مزایای IR 4.0 برای تضمین فرصتهای صادراتی جدید از بازارهای داخلی به جهانی استفاده کنند و به حداکثر برسانند(استراتژیهای مناسب برای صادرات شرکتها).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.