استراتژی‌های مناسب برای صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 5700

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1083 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی‌های مناسب برای صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط تولیدی مالزی برای پایداری شرکت‌ها در چارچوب انقلاب صنعتی ۴٫۰

 چکیده

  شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) ستون فقرات اقتصاد مالزی هستند. از این رو، شرکت های کوچک و متوسط ​​باید به رشد و توسعه کشور کمک کنند. SME ها دیگر نمی توانند تجارت داخلی را حفظ کنند و حرکت به سمت بازار جهانی مستلزم رقابت پذیری SME ها است. برای دستیابی به مزیت رقابتی، SMEها باید از فرصت‌های فناوری IR 4.0 استفاده کنند و استراتژی‌های مناسبی را برای بهبود فرآیندهای تولید و افزایش بهره‌وری و همچنین شرکت در بازارهای صادراتی جدید برای پایداری شرکت اتخاذ کنند.

روش شناسی

برای این تحقیق از روش ترکیبی استفاده شد. ابزار گردآوری داده ها مرور ادبیات، مصاحبه شخصی و نظرسنجی اینترنتی با ۱۰۵ شرکت کننده بود. یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای برای نشان دادن میزان موافقت یا مخالفت پاسخ دهنده اتخاذ شد.

نتایج

با پذیرش IR 4.0، SME ها در سطح جهانی شناخته خواهند شد و فرصت هایی را برای رقابت و مشارکت در زنجیره ارزش جهانی فراهم می کنند. با این حال، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​هنگام پذیرش فناوری IR 4.0 با موانع متعددی از جمله عدم پشتیبانی مالی، دانش فن‌آوری، آموزش‌های مرتبط با تحقیق و توسعه، پشتیبانی متخصص و عدم وجود یک ذهنیت جهانی مواجه هستند.

نتیجه گیری و پیشنهادات

یافته‌ها نشان داد که IR 4.0 فرصت‌های گسترده‌ای را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​تولیدی صادرکننده مالزی ایجاد می‌کند تا با شناسایی بهترین راه‌حل‌ها برای حل مشکلات تجاری، نوآوری کنند و هزینه‌های تجاری را کاهش دهند. IR 4.0 به توانمندی برای افزایش بهره وری و رقابت با سایر اقتصادهای بزرگ در زنجیره ارزش تبدیل شده است. شرکت‌های کوچک و متوسط ​​تولیدی مالزی باید از مزایای IR 4.0 برای تضمین فرصت‌های صادراتی جدید از بازارهای داخلی به جهانی استفاده کنند و به حداکثر برسانند(استراتژی‌های مناسب برای صادرات شرکت‌ها).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Appropriate Strategies for Exporting Malaysian Manufacturing Small and Medium Enterprises for Corporate Sustainability in the Context of 4.0 Industrial Revolution

Abstract

 Small and Medium Enterprises (SMEs) are the backbone of the Malaysian economy. Hence, SMEs must continue to contribute to the growth and development of the country. SMEs no longer can sustain domestic trade, and moving to the global market requires SMEs to be competitive. To seek competitive advantage, SMEs must take the opportunities of IR 4.0 technology and adopt appropriate strategies to enhance manufacturing processes and elevate productivity as well as participate in new export markets for corporate sustainability. Methodology A mixed method methodology was used for this research. The data collection tools were literature review, personal interviews, and web survey with 105 participants. A five-point Likert scale was adopted to indicate the respondent’s degree of agreement or disagreement. Results Adopting IR 4.0, SMEs will be recognized globally and provides opportunities to compete and participate in the global value chain. However, SMEs face several barriers when adopting IR 4.0 technology including lack of financial support, technological knowledge, R&D related training, expert support, and absence of a global mind-set.

Conclusion and Recommendations The findings revealed thatIR 4.0 will create extensive opportunities for Malaysian exporting manufacturing SMEs to innovate and reduce business costs by identifying the best solutions to solve business problems. IR 4.0 has become an enabler to increase productivity and compete with other large economies in the value chain. Malaysian manufacturing SMEs must leverage and maximize the benefits of IR 4.0 to secure new export opportunities from domestic to global markets.