استراتژی شراکت برای نوآوری: تجزیه و تحلیل مارپیچ سه گانه از پویایی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 5000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1127 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی شراکت برای نوآوری: تجزیه و تحلیل مارپیچ سه گانه از پویایی شرایط مشارکت با شواهدی از اقتصاد نوظهور

 چکیده

سیستم ها پدیدار می شوند ، رشد می کنند و تکامل می یابند. روابط مارپیچ سه گانه نیز از چنین شرایطی مصون نیستند. ما به صورت نظری سه فرضیه را مرور می کنیم که معتقدیم نقش مهمی در تصمیم گیری استراتژیک عوامل فردی در شبکه های نوآوری ایفا می کند. با استفاده از استنباط های ساده ریاضی ، نشان می دهیم که گرایش های خوشه ای در ارتباط با سطوح دانش نسبت به مزایای پیش بینی شده بر شکل گیری مشارکت تأثیر می گذارد. با استفاده از نظریه بازی ها ، ما استراتژی های اتخاذ احتمالی را که عوامل ممکن است برای به حداکثر رساندن مزایا فعال کنند ، نشان می دهیم(استراتژی شراکت برای نوآوری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Strategy Determined Partnerships for Innovation: A Triple Helix Analysis of the Dynamics of Partnership Conditions with Evidence from an Emerging Economy

Abstract

 Systems emerge, grow and evolve. Triple helix relations are not immune to such conditions. We theoretically review three hypothesis that we believe play a major role in the strategic decision making of individual agents within innovation networks. Using simple mathematical deductions, we show that cluster tendencies in conjunction with knowledge levels vis-à-vis projected benefits influence the partnership formation. Using Games Theory, we further show the possible adopting strategies that agents may activate to maximize benefits.