عنوان فارسی مقاله:استراتژی های برچسب خصوصی بیمه: شبکه های اجتماعی و چشم انداز های سنتی
چکیده
هدف اصلی این کار تجزیه و تحلیل برچسب های حق بیمه خصوصی (PPL) در بخش مواد غذایی است. برای انجام این کار ، ما از هر دو کانال آنلاین و خارج از شبکه ، تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی ، توییتر خاص و انجام نظرسنجی های شخصی از مشتریان در محل فروش ، اطلاعاتی را برای بررسی نظرات آنها در مورد کیفیت درک شده ، ارزش مارک ، و سایر متغیرهای مربوط به PPL استفاده کردیم. ما طی ۷ سال در مجموع ۷ حساب توییتر از سوپرمارکت ها و فروشگاه های هایپر مارکت اصلی را تجزیه و تحلیل کردیم و ۶۰۰ نظرسنجی از مشتری در نقاط فروش انجام دادیم. در میان نتایج اصلی این واقعیت برجسته است که کیفیت قابل درک PPL در مقایسه با رهبر برند در بین توزیع کنندگان اصلی متفاوت است. همچنین تفاوت معناداری بین ارزش مارک ۳ PP L مورد تجزیه و تحلیل وجود دارد. از طرف دیگر ، هیچ ارتباطی بین سطح درآمد و ارزش ویژه خریداران PPL مشاهده نشد(استراتژی های برچسب خصوصی بیمه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.