بررسی دلیل اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب و خرید عمدی کالاهای تقلبی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31

تعداد کلمات : 11000

مجله : Direct Marketing: An International Journal

انتشار : 2009

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
22 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1097 بازدید
88,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی دلیل اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب و خرید عمدی کالاهای تقلبی

 چکیده

 هدف: این مطالعه در صدد ارزیابی دلایل شخصیتی مؤثر بر دیدگاه مشتریان در خصوص کالاهای فیک و اشتیاق آن‌ها به منظور خریداری عمدی مارک‌های جعلی است. در این مطالعه، طول عمر و کارایی کالا جهت ارزیابی تأثیر آن بر اشتیاق مشتریان جهت خرید بررسی شده است. رویکرد: در این مطالعه یک نظرسنجی بر اساس معیارهای مشخص طراحی شد. اطلاعات از دانشگاهی در استرالیا جمع آوری گردید. برای تحلیل داده از SPSS استفاده شد. نتایج: تنها فاکتور تأثیر گذار بر دیدگاه در خصوص کالاهای جعلی و فیک، صداقت بود. طول عمر یک مارک تقلبی اثر زیادی روی اشتیاق مشتریان داشت. دلایل شخصیتی ودیدگاهی تاثیری روی اشتیاق مشتریان ندارد. موانع و پیامد تحقیق: این مطالعه در استرالیا صورت گرفت. در تحقیقات آینده روش مصاحبه در مغازه را می‌توان استفاده کرد. هدف این مقاله ارزیابی یک مارک با مشارکت ذهنی بالا بود. کالاهای دیگر را می‌توان بعداً بیشتر بررسی کرد. اهمیت کاربردی: کشورها بایستی طرح‌های تعلیمی را در بنگاه‌های بین المللی و شرکتهای داخلی اجرا کنند. دارندگان مارک‌های لوکس باید کالاهای خود را با تاکید بر خصوصیات کالامتمایزکنند. اصلیت/ ارزش: یک مارک لوکس برخلاف مطالعات قبلی بررسی شده است که این مطالعات به ارزیابی مارک‌های لوکس پرداختند. علاوه بر این، هدف این مقاله تشریح عوامل شخصیتی و ویژگی‌های محصول است(اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Consumers’ willingness to knowingly purchase counterfeit products

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine the effect of personality factors on consumers’ attitudes toward counterfeits and their willingness to knowingly purchase counterfeit luxury brands. Product performance and useful life are included to investigate their influence on consumers’ willingness to purchase counterfeit luxury brands. Design/methodology/approach – A self-administered questionnaire is designed using established scales. Data are collected using a convenience sampling method from a large Australian university. Regression analyses are conducted using Statistical Package for the Social Sciences (SPSS). Findings – Integrity is found to be the only factor influencing attitudes toward counterfeits. The useful life of a counterfeit luxury brand showed significant influence on consumers’ willingness to purchase. Attitudinal factors and personality factors do not influence consumers’ willingness to purchase counterfeit luxury brands. Research limitations/implications – The findings are limited to an Australian context. Mall intercept method can be implemented for future studies. The paper has only examined a high involvement luxury brand. Other product categories or low involvement products can be further investigated. Practical implications – It is recommended for government to implement educational programs that are not only limited to schools, but also to multinational companies and domestic businesses. Luxury brand owners are also encouraged to distinguish their products through emphasis on product attributes, such as their product’s useful life. Originality/value – A specific high-involvement luxury brand is studied as opposed to previous studies only examining counterfeit luxury brands as a whole. Furthermore, this paper has also examined both personality factors and product attributes.