عنوان فارسی مقاله:بررسی دلیل اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب و خرید عمدی کالاهای تقلبی
چکیده
هدف: این مطالعه در صدد ارزیابی دلایل شخصیتی مؤثر بر دیدگاه مشتریان در خصوص کالاهای فیک و اشتیاق آنها به منظور خریداری عمدی مارکهای جعلی است. در این مطالعه، طول عمر و کارایی کالا جهت ارزیابی تأثیر آن بر اشتیاق مشتریان جهت خرید بررسی شده است. رویکرد: در این مطالعه یک نظرسنجی بر اساس معیارهای مشخص طراحی شد. اطلاعات از دانشگاهی در استرالیا جمع آوری گردید. برای تحلیل داده از SPSS استفاده شد. نتایج: تنها فاکتور تأثیر گذار بر دیدگاه در خصوص کالاهای جعلی و فیک، صداقت بود. طول عمر یک مارک تقلبی اثر زیادی روی اشتیاق مشتریان داشت. دلایل شخصیتی ودیدگاهی تاثیری روی اشتیاق مشتریان ندارد. موانع و پیامد تحقیق: این مطالعه در استرالیا صورت گرفت. در تحقیقات آینده روش مصاحبه در مغازه را میتوان استفاده کرد. هدف این مقاله ارزیابی یک مارک با مشارکت ذهنی بالا بود. کالاهای دیگر را میتوان بعداً بیشتر بررسی کرد. اهمیت کاربردی: کشورها بایستی طرحهای تعلیمی را در بنگاههای بین المللی و شرکتهای داخلی اجرا کنند. دارندگان مارکهای لوکس باید کالاهای خود را با تاکید بر خصوصیات کالامتمایزکنند. اصلیت/ ارزش: یک مارک لوکس برخلاف مطالعات قبلی بررسی شده است که این مطالعات به ارزیابی مارکهای لوکس پرداختند. علاوه بر این، هدف این مقاله تشریح عوامل شخصیتی و ویژگیهای محصول است(اشتیاق مشتریان به منظور انتخاب).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.