آموزش شهروندی جهانی با اصلاح برنامه های درسی و یادگیری فعال دانش آموزان آغاز می شود

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 41

تعداد کلمات : 12400

مجله : Journal of Global Citizenship & Equity Education

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1171 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آموزش شهروندی جهانی با اصلاح برنامه های درسی و یادگیری فعال دانش آموزان آغاز می شود

 چکیده

در این عصر جدید جهانی شدن، مفهوم شهروندی جهانی ریشه دوانده و موضوع توجه و تحلیل روزافزون محققان شده است. در حالی که مطالعه شهروندی جهانی به بخشی از برنامه های درسی دبیرستان در چندین کشور در سراسر جهان تبدیل شده است، در ایالات متحده به همان میزان تبدیل نشده است. برای گسترش ادبیات موجود و پیشبرد مطالعه شهروندی جهانی در ایالات متحده، این مطالعه موردی کیفی تفسیرگرایانه، ادراکات و تجربیات یک مدیر، دو معلم و شش دانش‌آموز از یک دوره مطالعات جهانی در یک دبیرستان شهری در نیو را ارزیابی می‌کند.   این مطالعه سه یافته اصلی را به دست می‌آورد: اول، نیاز به توسعه برنامه درسی مستمر و طراحی دوره‌ها و محتوای مرتبط با مطالعات جهانی در دبیرستان‌های ایالات متحده؛ دوم، اهمیت یادگیری تجربی در پیشبرد اهداف آموزش شهروندی جهانی. و سوم، نیاز به پروژه‌های کلاسی، برنامه‌های آموزشی بین‌المللی، و دیگر فرصت‌های یادگیری تجربی (مانند کار میدانی، آموزش خدماتی، یا برنامه‌های اجتماعی) برای پرورش علاقه دانش‌آموزان به شهروندی جهانی(اصلاح برنامه های درسی و یادگیری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Global Citizenship Education Starts With Curricular Reform and Active Student Learning

Abstract

 In this new age of globalization, the concept of global citizenship has taken root and become the subject of increasing scholarly attention and analysis. While the study of global citizenship has become part of high school curricula in several countries around the globe, it has not become so to the same degree in the United States (U.S.). To expand upon the existing literature and advance the study of global citizenship in the U.S., this qualitative, interpretivist case study evaluates the perceptions and experiences of an administrator, two teachers, and six students of a global studies course at an urban high school in New Jersey. This study advances three primary findings: first, the need for continued curriculum development and design of global-studies-related courses and content in U.S. high schools; second, the importance of experiential learning in furthering the goals of global citizenship education; and third, the need for class projects, international education programs, and other experiential learning opportunities (such as fieldwork, service-learning, or community programs) to cultivate student interest in global citizenship.