عنوان فارسی مقاله:آموزش شهروندی جهانی با اصلاح برنامه های درسی و یادگیری فعال دانش آموزان آغاز می شود
چکیده
در این عصر جدید جهانی شدن، مفهوم شهروندی جهانی ریشه دوانده و موضوع توجه و تحلیل روزافزون محققان شده است. در حالی که مطالعه شهروندی جهانی به بخشی از برنامه های درسی دبیرستان در چندین کشور در سراسر جهان تبدیل شده است، در ایالات متحده به همان میزان تبدیل نشده است. برای گسترش ادبیات موجود و پیشبرد مطالعه شهروندی جهانی در ایالات متحده، این مطالعه موردی کیفی تفسیرگرایانه، ادراکات و تجربیات یک مدیر، دو معلم و شش دانشآموز از یک دوره مطالعات جهانی در یک دبیرستان شهری در نیو را ارزیابی میکند. این مطالعه سه یافته اصلی را به دست میآورد: اول، نیاز به توسعه برنامه درسی مستمر و طراحی دورهها و محتوای مرتبط با مطالعات جهانی در دبیرستانهای ایالات متحده؛ دوم، اهمیت یادگیری تجربی در پیشبرد اهداف آموزش شهروندی جهانی. و سوم، نیاز به پروژههای کلاسی، برنامههای آموزشی بینالمللی، و دیگر فرصتهای یادگیری تجربی (مانند کار میدانی، آموزش خدماتی، یا برنامههای اجتماعی) برای پرورش علاقه دانشآموزان به شهروندی جهانی(اصلاح برنامه های درسی و یادگیری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.