fwعنوان فارسی مقاله:پارادایمها و الگوهای نوظهور مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی، مقررات و حاکمیت: مقدمهای بر سمپوزیوم موضوعی
چکیده
در طی دههی اخیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی (CSR)، یک چرخش و تحول حاکمیتی و مدیریتی را تجربه کرده است زیرا محققان به بررسی ماهیت نهادی و سازمانی CSR پرداختهاند (برامر و همکاران ۲۰۱۲، کمپل ۲۰۰۷، ماتن و مون ۲۰۰۸، وادوک ۲۰۰۸). این دورهای بود که در آن کار های اساسی در زمینهی CSR سیاسی و نهادی از جمله رویکردهای هابرمازیان (شرر و پالازو ۲۰۰۷)، شهروندی شرکتی (ماتن و گرین ۲۰۰۵) و پاسخگویی شرکتی از طریق رویکردهای چند ذی نفع ظهور کرد(الگوهای نوظهور مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی). به طور همزمان، محققانی که از بینشها و دیدگاههای پسا استعماری استفاده میکنند، اثرات منفی CSR را مطرح کردهاند (بانراج ۲۰۰۸). به طور خلاصه، CSR به عنوان بخش مهمی از رشته و زمینهی مؤسسات حاکم بر شرکت و اقتصاد به عنوان یک شیوهی حاکمیت ظهور کرده است. هدف این مقاله برجسته سازی برخی سوالاتی است که هنوز بی پاسخ ماندهاند(الگوهای نوظهور مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.