بررسی کارآفرینی سازمانی، امور سیاسی و خط مشی ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 9500

مجله : Entrepreneurship & Regional Development

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1224 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی کارآفرینی سازمانی، امور سیاسی و خط مشی ها

چکیده

از طریق تعیین و تثبیت فرم های جدید سازمانی و در عین حال ، سازمان های جدید ، کارآفرینی ماهیت مستقر ، نهادینه و عادت یافته آنچه قبلاً سازمان یافته است را به چالش می کشد. “تعامل اشکال نهادی و فعالیت های کارآفرینی ،” شکل دادن “به تأثیر اولی و” توسعه “تأثیر دومی ، همانطور که قبلاً نیز مطرح شده بود ، یک موضوع اصلی برای تحقیقات بیشتر است.” (شومپیتر ۱۹۴۷/۱۹۹۱ ، ۲۲۵) با فرض و پیشنهاد اینکه شخص می تواند در جستجوی فرصت با دیگران رفتار کند یا حتی فرصت ایجاد کند ، حرکت کارآفرینی در بین یا در امتداد رویه مستقر انسان انجام می شود. این زمان و فاصله بین “آنچه هست” و “آنچه می تواند ایجاد شود” به معنای اقدام کارآفرینانه است که اغلب مردم را به حاشیه عمل ، عادت ها ، سنت ها و رسوم می رساند ، و آنها را از آنچه شومپیتر ” روزمره” خواند آگاه می کند. در احضار تمایل جمعی و هدایت نیروی کافی برای انجام این حرکت به سمت آنچه در آن سوی حاشیه قرار دارد به اندازه کافی جذاب است که شاهد کارآفرینی به عنوان یک فرایند ایجاد سازمانی هستیم (شومپیتر ۱۹۴۷/۱۹۹۱)(امور سیاسی و خط مشی ها).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Organizational entrepreneurship, politics and the political

Abstract

 As the creation of new organizational forms and, indeed, new organizations, entrepreneurship challenges the settled, institutionalized and habituated nature of what already has been organized. ‘The interaction of institutional forms and entrepreneurial activity, the “shaping” influence of the former and the “bursting” influence of the latter, is, as has already been intimated, a major topic for further inquiry.’ (Schumpeter 1947/1991, 225) By assuming and proposing that one can act with others in pursuit of opportunity or even create opportunities, the entrepreneurial move takes place in-between or along the edge of established human practice. This time and space between ‘what is’ and ‘what could become’ means entrepreneurial action often publicly brings people to the fringe of action, to habits, tradition and custom, making them aware of what Schumpeter called the ‘pale of routine’. It is in summoning collective desire and directing enough force for making this move towards what lies beyond the fringe attractive enough that we witness entrepreneurship as an organizational creation process (Schumpeter 1947/1991).