عنوان فارسی مقاله:شاخص های مورد استفاده برای اندازه گیری نوآوری در خدمات و نوآوری در تولید
چکیده
نوآوری می تواند منبع مزیت های رقابتی برای شرکت ها ، چه از طریق بهبود روش ها و تکنیک هایی که قادر به تولید محصولات یا خدمات جدید هستند و چه تکمیل روشهای فعلی باشد. در این راستا ، اندازه گیری نوآوری و بحث درباره نتایج مرتبط با آن بسیار مهم است. هدف این تحقیق پرداختن به هر یک از شاخص های اصلی نوآوری سازمانی است و به طور جداگانه در مورد مزایا و معایب ذاتی استقرار آنها بحث می شود. نتایج با پیشرفت سیستم های اندازه گیری از منظرهای مختلف به یک پیشرفت نظری قابل توجه منجر می شود: محصولات و فرآیندها ، تولید و خدمات ، همچنین شاخص های ورودی ، واسطه ها و بازده ها. با این حال ، دشواری ها و محدودیت ها هنوز هم مشهود است ، از جمله نوع تعصبات تحریف شده که به طور بالقوه بر تخمین محققان تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، شاخص های چند بعدی دید گسترده تر و دقیق تری راجع به پدیده نوآوری در شرکت ها ارائه می دهند ، زیرا آنها برخلاف انتخاب یک بعدی ، محدودیت هایی برای بحث در مورد تأثیرات واقعی سازمان ، ارایه می کنند(اندازه گیری نوآوری در خدمات).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.