شاخص های مورد استفاده برای اندازه گیری نوآوری در خدمات و نوآوری در تولید

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 33

تعداد کلمات : 15500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1289 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شاخص های مورد استفاده برای اندازه گیری نوآوری در خدمات و نوآوری در تولید  

چکیده

نوآوری می تواند منبع مزیت های رقابتی برای شرکت ها ، چه از طریق بهبود روش ها و تکنیک هایی که قادر به تولید محصولات یا خدمات جدید هستند و چه تکمیل روشهای فعلی باشد. در این راستا ، اندازه گیری نوآوری و بحث درباره نتایج مرتبط با آن بسیار مهم است. هدف این تحقیق پرداختن به هر یک از شاخص های اصلی نوآوری سازمانی است و به طور جداگانه در مورد مزایا و معایب ذاتی استقرار آنها بحث می شود. نتایج با پیشرفت سیستم های اندازه گیری از منظرهای مختلف به یک پیشرفت نظری قابل توجه منجر می شود: محصولات و فرآیندها ، تولید و خدمات ، همچنین شاخص های ورودی ، واسطه ها و بازده ها. با این حال ، دشواری ها و محدودیت ها هنوز هم مشهود است ، از جمله نوع تعصبات تحریف شده که به طور بالقوه بر تخمین محققان تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، شاخص های چند بعدی دید گسترده تر و دقیق تری راجع به پدیده نوآوری در شرکت ها ارائه می دهند ، زیرا آنها برخلاف انتخاب یک بعدی ، محدودیت هایی برای بحث در مورد تأثیرات واقعی سازمان ، ارایه می کنند(اندازه گیری نوآوری در خدمات).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Indicators used to measure service innovation and manufacturing innovation

Abstract

Innovation can be a source of competitive advantage for companies, either through the improvement of methods and techniques capable of generating new products or services, or perfecting existing ones. Along these lines, it is particularly important to measure innovation and discuss the results associated therewith. The aim of this research is to address each of the main indicators of organizational innovation, separately discussing the advantages and disadvantages inherent to their deployment. The results entail a substantial theoretical advancement by improving measurement systems from various perspectives: products and processes, manufacturing and services, as well as input indicators, intermediaries and outputs. However, difficulties and limitations are still apparent, including the sort of distorting biases potentially affecting researcher estimates. Furthermore, multidimensional indicators provide a broader and more precise view of the innovation phenomenon at companies, because they are more comprehensive in the understanding of such phenomenon per se, unlike the one-dimensional choice, which carries constraints for discussing the real effects in the organizational context, especially in the case of services.