عدم قطعیت بازار و اهمیت پوشش رسانه ای در اعلان سود

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 29

تعداد کلمات : 15000

مجله : Journal of Accounting and Economics

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1147 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عدم قطعیت بازار و اهمیت پوشش رسانه ای در  اعلان سود

 چکیده

  ما بررسی می کنیم که آیا افزایش تقاضای سرمایه گذار برای اطلاعات مالی ناشی از عدم قطعیت بیشتر در بازار منجر به پوشش رسانه ای بیشتر در مورد اعلامیه های درآمد می شود یا خیر. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا پوشش بیشتر در زمان عدم قطعیت بیشتر بازارهای مالی را به دلیل تجارت بیشتر مبتنی بر توجه بی ثبات می کند یا در عوض ، با کاهش هزینه های خرید و تفسیر سرمایه گذار ، تجارت و قیمت گذاری را بهبود می بخشد. هنگامی که عدم قطعیت بیشتر است ، ما شاهد اثبات پوشش رسانه ای بیشتر در مورد اعلان سود هستیم و این که پوشش بیشتر منجر به بهبود اطلاعات سرمایه گذار ، عدم تقارن اطلاعات و به موقع بودن قیمت دوره بین دوره ای و تجارت بیشتر توسط سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی می شود. در مقابل رسانه هایی که نقش گسترده تری در بهبود بازارهای سرمایه در زمان های نامشخص تری دارند ، ما نمی توانیم دریابیم که تغییرات در افشاگری های ایجاد شده توسط شرکت منجر به بهبودهای مشابه می شود و متوجه می شویم که تجدید نظرهای پیش بینی شده توسط تحلیلگر کمتر باعث تشدید مشکلات در بازارهای سرمایه در طول درآمد می شود(اهمیت پوشش رسانه در اعلان سود).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Market Uncertainty and the Importance of Media Coverage at Earnings Announcements

Abstract

 We investigate whether increased investor demand for financial information arising from higher market uncertainty leads to greater media coverage of earnings announcements. We also investigate whether greater coverage during times of higher uncertainty further destabilizes financial markets because of greater attention-based trading or, alternatively, improves trading and pricing by lowering investor acquisition and interpretation costs. When uncertainty is higher, we find evidence of greater media coverage of earnings announcements and that the greater coverage leads to improvements in investor informedness, information asymmetry, and intraperiod price timeliness, and greater trade by both retail and institutional investors. In contrast to the media serving an expanded role in improving capital markets during more uncertain times, we fail to find that changes in firm-initiated disclosures lead to similar improvements and find that less frequent analyst forecast revisions exacerbate problems in capital markets during earnings announcements.