مدل اعتماد خرید شرکتی برای بازار های الکترونیکی بنگاه به بنگاه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 36

تعداد کلمات : 12500

مجله : Computer Standards & Interfaces

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 دسامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1681 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: مدل اعتماد خرید شرکتی برای بازار های الکترونیکی بنگاه به بنگاه

 چکیده  

تجارت الکترونیکی و بازارهای آنلاین به سرعت تبدیل به کانالهای مهم معاملاتی شده اند. بسیاری از مطالعات در مورد بازاریابی آنلاین بر رفتارهای خریداران عمومی متمرکز شده است. با این حال ، بسیاری از بازارهای الکترونیکی تجارت به تجارت یا بنگاه به بنگاه (B2B) به پرسنل تدارکات حرفه ای از مشاغل مختلف امکان جستجوی الکترونیکی کالا و خرید را می دهند. این امر ارجاع قیمت را تسهیل می کند و به پرسنل تدارکات کمک می کند تا وظایف مربوط به ویژگی های خرید مستقیم را انجام دهند. با وجود روند ، مطالعات کمی رفتار خرید پرسنل تدارکات را در بازارهای الکترونیکی B2B بررسی کرده اند. برای پر کردن این خلا تحقیق ، این مطالعه روابط بین اعتماد به واسطه ها و فروشندگان را بررسی می کند. اعتماد به اطلاعات کالا؛ و اهداف خرید آنلاین پرسنل خرید در بازارهای الکترونیکی B2B. این مطالعه همچنین اثر واسطه ای ارزش درک شده بر رابطه بین اعتماد به اطلاعات کالا و قصد خرید آنلاین را بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که رابطه بین اعتماد به اطلاعات کالا و خرید آنلاین توسط ارزش درک شده واسطه است. علاوه بر این ، اعتماد واسطه و اعتماد فروشنده به طور مثبت و به طور قابل توجهی اعتماد به اطلاعات کالا را تحت تأثیر قرار می دهند ، و اعتماد واسطه به طور مثبت بر اعتماد فروشنده تأثیر می گذارد. این یافته برای متخصصانی که در بازارهای الکترونیکی B2B کار می کنند مرجعی ارزشمند است(بازارهای الکترونیکی بنگاه به بنگاه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Trust Model of Enterprise Purchasing for B2B e-Marketplaces

Abstract

 Electronic commerce and online marketplaces have rapidly become critical transaction channels. Many studies of online marketing have focused on the purchasing behaviors of general buyers. However, many business to business (B2B) e-marketplaces allow professional procurement personnel from various businesses to electronically search for and purchase commodities; this facilitates price referencing and helps procurement personnel complete the tasks associated with direct purchasing functionalities. Despite this trend, few studies have examined the purchasing behavior of procurement personnel in B2B e-marketplaces. To fill this research gap, this study examines the relationships between trust in intermediaries and sellers; trust in commodity information; and the online purchase intentions of the procurement personnel in B2B e-marketplaces. This study also investigates the mediating effect of perceived value on the relationship between trust in commodity information and online purchase intention. The results indicate that the relationship between trust in commodity information and online purchase is mediated by perceived value. In addition, both intermediary trust and seller trust positively and significantly influence trust in commodity information, and intermediary trust positively influences seller trust. This finding is a valuable reference for professionals working in B2B e-marketplaces.
    دیدگاهتان را بنویسید