بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم‌سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 41

تعداد کلمات : 11000

مجله : Industrial Marketing Management

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 نوامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1478 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم‌سازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش

 چکیده  

استفاده از مرجع مشتری برای تسهیل بازاریابی و فروش در بازارهای تجاری، در میان کارورزان و تحصیل‌کردگان، محبوبیت فزاینده‌ای یافته است. اهمیت مرجع‌ها در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها مانند: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارزیابی مشتری، فروش، و ارتباطات بازاریابی برجسته شده است. با همه این، دانش کاربرد مؤثر مرجع‌ها در کسب‌و‌کار، نارس باقی مانده و پژوهش‌ها، به این مساله که، چه چیزی بازاریابی با مرجع مشتری را تشکیل می‌دهد، ژرف‌کاوانه نپرداخته‌اند، یا این‌که ارتباط آن را با عملکرد شرکت مطالعه ننموده‌اند. این پژوهش به این موضوع مهم اما گسترش نیافته بازاریابی کسب‌وکار، کمک می‌نماید، از طریق:۱) مفهومی کردن بازاریابی با مرجع مشتری بر اساس تئوری و پژوهش حوزه کیفی گسترده،۲) ایجاد یک مقیاس برای نظریه، با استفاده از داده‌های نظر سنجی۳) نشان دادن وابستگی آن، با مرتبط نمودن نظریه به عملکرد فروش شرکت، با داده‌های گردآوری شده بیشتر.نتایج، درک کنونی چگونگی استقرار مؤثر مرجع را در بازارهای تجاری تعیین و گسترش داده و نشانه‌های عملکرد مفروض و آثار احتمالی را فراهم می‌سازد. بنیان‌های مفهومی پی‌ریزی شده برای این پدیده، فرصت‌های اساسی برای کارورزان و پژوهش‌های بازاریابی تجاری مبتنی بر آزمایش تئوری، فراهم می‌آورد(بازاریابی با مرجع مشتری، مفهوم‌سازی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Customer reference marketing: Conceptualization, measurement and link to selling performance

Abstract

The use of customer references to facilitate marketing and sales in business markets has received growing interest among practitioners and academics. The importance of references has been highlighted in a wide range of contexts, such as customer relationship management, customer value management, sales, and marketing communications. Yet knowledge about the effective application of references in business remains scant, and studies have not addressed in-depth what constitutes customer reference marketing or studied its relation to firm performance. This study contributes to this important but underdeveloped business marketing topic by 1) conceptualizing customer reference marketing based on theory and an extensive qualitative field study, 2) building a measure for the construct using survey data, and 3) demonstrating its relevance by linking the construct to firms' selling performance with additional collected data. The results broaden and specify the current understanding of how to effectively deploy references in business markets and provide evidence of the hypothesized performance, as well as contingency effects. The established conceptual foundations for the phenomenon provide substantial opportunities for practitioners and theory-testing oriented business marketing research.
    دیدگاهتان را بنویسید