عنوان فارسی مقاله:بازاریابی با مرجع مشتری، مفهومسازی، سنجش و ارتباط با عملکرد فروش
چکیده
استفاده از مرجع مشتری برای تسهیل بازاریابی و فروش در بازارهای تجاری، در میان کارورزان و تحصیلکردگان، محبوبیت فزایندهای یافته است. اهمیت مرجعها در طیف گستردهای از زمینهها مانند: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارزیابی مشتری، فروش، و ارتباطات بازاریابی برجسته شده است. با همه این، دانش کاربرد مؤثر مرجعها در کسبوکار، نارس باقی مانده و پژوهشها، به این مساله که، چه چیزی بازاریابی با مرجع مشتری را تشکیل میدهد، ژرفکاوانه نپرداختهاند، یا اینکه ارتباط آن را با عملکرد شرکت مطالعه ننمودهاند. این پژوهش به این موضوع مهم اما گسترش نیافته بازاریابی کسبوکار، کمک مینماید، از طریق:۱) مفهومی کردن بازاریابی با مرجع مشتری بر اساس تئوری و پژوهش حوزه کیفی گسترده،۲) ایجاد یک مقیاس برای نظریه، با استفاده از دادههای نظر سنجی۳) نشان دادن وابستگی آن، با مرتبط نمودن نظریه به عملکرد فروش شرکت، با دادههای گردآوری شده بیشتر.نتایج، درک کنونی چگونگی استقرار مؤثر مرجع را در بازارهای تجاری تعیین و گسترش داده و نشانههای عملکرد مفروض و آثار احتمالی را فراهم میسازد. بنیانهای مفهومی پیریزی شده برای این پدیده، فرصتهای اساسی برای کارورزان و پژوهشهای بازاریابی تجاری مبتنی بر آزمایش تئوری، فراهم میآورد(بازاریابی با مرجع مشتری، مفهومسازی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.