عنوان فارسی مقاله:تأثیر محیطهای بازاریابی بین المللی روی توسعهی کارآفرینی
چکیده
کارآفرینانف در سراسر دنیا، به دنبال شیوههایی برای معرفی محصولات خود به بازارهای بین المللی هستند: متاسفانه، محیط بازاریابی بین المللی، دارای فرصتها و تهدیدات بسیار زیادی برای سرمایه گذاران خارجی هستند. محیطهای فرهنگی، سیاسی و فناوری به عنوان عوامل تعیین کننده در موفقیت کارآفرینی در بازارهای جهانی عمل میکنند. این مطالعه با هدف کشف اثرات این محیطهای بازاریابی بین المللی بر پیشرفتهای کارآفرینی انجام شده است. این مطالعه توصیفی بوده و از دیدگاه تاریخی به شدت به منابع ثانویه اطلاعات متکی است. تجزیه و تحلیل نشان داد که PESTEL و سایر عوامل انسانی تأثیر بسزایی در معاملات تجاری دارند. علاوه بر این، سیستمهای سیاسی و مقررات دولتی در معاملات تجاری ارتباط زیادی با موفقیت کارآفرینی در عرصههای بین المللی دارد. این مطالعه ایجاد یک چارچوب حمایتی دولت را برای ارائه به عنوان بستری برای کارآفرینان مایل به موفقیت در بازارهای بین المللی توصیه میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.