عنوان فارسی مقاله:بازاریابی یا کاهش تبلیغات(بازاریابی زدایی): برندینگ(برند یابی) بخش دولتی ماری جوانا در کانادا
چکیده
بسیاری از دولت ها کالاها و خدماتی را ارائه می کنند که برای بخش خصوصی حساس به نظر می رسد. این امر مدیران دولتی را در وضعیت دشواری از فروش محصولات قرار می دهد و در عین حال تقاضای مصرف کننده را نیز شکل می دهد. سازمانهای دولتی در کانادا زمانی که این کشور حشیش را در سال ۲۰۱۸ قانونی کرد، در این وضعیت قرار گرفتند. یافتههای ما نشان میدهد که آنها با رویکرد بازاریابی زدایی پاسخ دادند و تلاش کردند به جای افزایش تقاضای مصرفکننده را محدود و شکل دهند. نتیجه میگیریم که این استراتژی بازاریابی زدایی مانع از توانایی آژانسهای دولتی برای جابجایی رقبا در بازار غیرقانونی، یک هدف کلیدی سیاست عمومی، میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.