انواع بازی های کودکان برای تقویت رشد حرکتی، روانشناختی و هماهنگی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 10400

مجله : Learning and Individual Differences

انتشار : 2018

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
11 فوریه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1107 بازدید
54,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:انواع بازی های کودکان برای  تقویت رشد حرکتی، روانشناختی و هماهنگی حرکتی و یادگیری

 چکیده

انواع بازی های کودکان برای  تقویت رشد حرکتی، روانشناختی و هماهنگی حرکتی و یادگیری

حل مسئله

مواد

یک قاشق کوچک

اسباب بازی

دستورالعمل ها

  • یک  اسباب بازی را در وسط میز قرار دهید به طوری که دور از دسترس کودک باشد
  • از یک چوب- یک پاروی پلاستیکی اسباب بازی یا قاشق چوبی بزرگ-برای  گرفتن  اسباب بازی بدون تماس  به اسباب بازی  با دست  استفاده  کنید(بازیهای کودکان برای تقویت رشد یادگیری).
  • اسباب بازی را در وسط  میز قرار  داده  و از کودک بخواهید تا چوب را گرفته  و اسباب بازی را بردارد. ببینید که آیا از شما تقلید می کند؟
  • همچنین می توانید از چوب برای گرفتن  اسباب بازی  که زیر تخت یا  نیمکت قرار دارد استفاده کنید(بازیهای کودکان برای تقویت رشد یادگیری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: The relation of physical self-perceptions of competence, goal orientation, and optimism with students' performance calibration in physical education

Abstract

Two studies were conducted to examine associations between students' calibration accuracy with their selfperceptions of competence (i.e., global self-worth, sport competence, perceived competence, and self-efficacy), goal orientation, and dispositional optimism and pessimism. Participants were 138 (study 1) and 236 (study 2) fifth and sixth grade students. An index of absolute accuracy of performance prediction was calculated based on students' predicted and actual performance in a basketball shooting test. Person-related factors were measured with self-reported questionnaires. Results showed no associations between absolute accuracy and students' global self-worth, sport competence, optimism and pessimism (study 1) while students' absolute accuracy was associated with their task orientation, self-efficacy, and perceived competence (study 2). An overconfidence effect was also found in both studies. These results were discussed with reference to previous evidence and views of calibration research in academic, sport, and physical education domains. Interactions between person-related factors and calibration and their effects on the development of students' self-regulated learning of sport skills in physical education were also highlighted.

دیدگاهتان را بنویسید