عنوان فارسی مقاله:شرکتی شدن فوتبال و گزارش CSR توسط باشگاه های فوتبال حرفه ای در اروپا
چکیده
هدف – هدف این مقاله بررسی تفاوتها در گزارش مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR) در وبسایتهای باشگاههای فوتبال مستقر در پنج کشور اروپایی با سطوح مختلف شرکتهای فوتبال است. طراحی/روش/رویکرد – این مطالعه گزارش CSR را در اینترنت توسط باشگاه های فوتبال مستقر در پنج کشور اروپایی بررسی می کند. از تحلیل رگرسیون چندگانه برای تجزیه و تحلیل برخی از عوامل موثر بر گزارش و آزمون مجموعه ای از فرضیه ها استفاده می شود.یافته ها – یافته ها نشان می دهد که باشگاه های کشورهایی که سطح شرکت در آنها بالاتر است، اطلاعات CSR بیشتری را افشا می کنند. همچنین، باشگاههایی که دید عمومی بالاتری دارند، تنوع بیشتری از اطلاعات CSR را افشا میکنند. اصالت/ارزش – این مطالعه با ارائه دادههای تجربی جدید و با بسط تحقیقات قبلی برای مقایسه چنین شیوههایی در چارچوبهای مختلف بینالمللی CSR، به تحقیقات کمیاب در مورد گزارش CSR در لیگهای ورزشی حرفهای میافزاید(باشگاه های فوتبال حرفه ای).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.