برنامه نویسی بازی های دوبعدی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 66

تعداد کلمات : 15700

مجله : International Conference on Industrial Engineering and Operations Management

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1115 بازدید
50,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:برنامه نویسی بازی های دوبعدی

 چکیده

نسل اول بازی های ویدئویی همگی دوبعدی بودند. نمایش داخلی در آن بازی ها حداکثر دارای دو محور بود (معمولاً بالا-پایین و چپ-راست). برخی در بازی هایی مانند دیابلو (Diablo)، سعی داشتند که تصویری از عمق را توسط یک چشم انداز ایزومتری ارائه دهند، اما همه این ها فقط یک افسانه بود.

بازی های دوبعدی از پلتفرم و سیستم عامل های قوی مانند PC ها (کامپیوتر های شخصی) و کنسول ها به دست می آیند. با این حال استفاده های دیگری از تکنولوژی بازی های دوبعدی وجود دارند که امروزه نیز همچنان باقی مانده اند.

بازی های دستی، تلفن های دارای قابلیت بازی و حتی تلویزیون های تعاملی تنها برخی از سناریو هایی هستند که در آن ها همچنان از بازی های دوبعدی استفاده می شود.

علاوه بر آن، محدودیت های بسیار شدیدی توسط قوانین بازی های دوبعدی به برنامه نویس تحمیل می شود که تمرین بسیار خوبی برای هر برنامه نویس مدرن می باشد. بسیاری از تکنولوژی ها و تکنیک هایی که در عناوین دوبعدی یافت می شود همچنان در پلتفرم ها و سیستم عامل های قوی امروزه مورد استفاده قرار می گیرند(برنامه نویسی بازی های دوبعدی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: 2D Game Programming

Abstract

 The first generation of video games were all two dimensional. The internal representation of the game world had only two axes at most (usually up-down or left-right). Some games, such asDiablo, tried to give the illusion of depth by using isometric perspective, but it was all make-believe. Two-dimensional games are mostly gone from high-end platforms such as PCs and consoles. However, there are many other uses of two-dimensional technologies, which still remain today. Handhelds, game-capable telephones, and even interactive television are only some of the scenarios where 2D is still the way to go. Moreover, the strict limitations imposed by the 2D programming rules are a good exercise for any modern game programmer. Many of the optimizations and techniques found in 2D titles are still used in higher-end platforms today.