عنوان فارسی مقاله:برنامه نویسی بازی های دوبعدی
چکیده
نسل اول بازی های ویدئویی همگی دوبعدی بودند. نمایش داخلی در آن بازی ها حداکثر دارای دو محور بود (معمولاً بالا-پایین و چپ-راست). برخی در بازی هایی مانند دیابلو (Diablo)، سعی داشتند که تصویری از عمق را توسط یک چشم انداز ایزومتری ارائه دهند، اما همه این ها فقط یک افسانه بود.
بازی های دوبعدی از پلتفرم و سیستم عامل های قوی مانند PC ها (کامپیوتر های شخصی) و کنسول ها به دست می آیند. با این حال استفاده های دیگری از تکنولوژی بازی های دوبعدی وجود دارند که امروزه نیز همچنان باقی مانده اند.
بازی های دستی، تلفن های دارای قابلیت بازی و حتی تلویزیون های تعاملی تنها برخی از سناریو هایی هستند که در آن ها همچنان از بازی های دوبعدی استفاده می شود.
علاوه بر آن، محدودیت های بسیار شدیدی توسط قوانین بازی های دوبعدی به برنامه نویس تحمیل می شود که تمرین بسیار خوبی برای هر برنامه نویس مدرن می باشد. بسیاری از تکنولوژی ها و تکنیک هایی که در عناوین دوبعدی یافت می شود همچنان در پلتفرم ها و سیستم عامل های قوی امروزه مورد استفاده قرار می گیرند(برنامه نویسی بازی های دوبعدی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.