اجرای برنامه های استراتژیک و عملکرد SACCO ها در شهرستان نییری ، کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 6500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
22 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1182 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اجرای برنامه های استراتژیک و عملکرد SACCO ها در شهرستان نییری ، کنیا

چکیده

علیرغم نیروهای بازار ، جوامع تعاونی در کنیا همچنان از نظر عضویت و اندازه رشد زیادی دارند. در اقتصاد جهانی کنونی ، تعاونی های پس انداز و اعتبار (SACCO) دقیقاً مانند سایر موسسات مالی در بخش خصوصی باید تلاش کنند تا در جذب و نگهداری اعضای خود در ارائه خدمات ماهر موثر باشند. این SACCO ها را مجبور به تهیه برنامه های استراتژیک به عنوان یک نقشه راه برای اطمینان از عملکرد پایدار SACCO کرده است. این مطالعه با هدف تعیین تأثیر اجرای برنامه های استراتژیک بر عملکرد SACCOs در شهر نیری ، کنیا انجام شد. به طور خاص ، این مطالعه تأثیر سبک رهبری ، ساختار سازمانی ، مدیریت منابع انسانی و فناوری ارتباطات اطلاعاتی بر عملکرد SACCO ها در   شهر نیری ، کنیا را بررسی کرد. این مطالعه از طرح تحقیق توضیحی استفاده شده است. جامعه مورد نظر برای این مطالعه ۳۶ SACCO در شهرستان نییری است. با توجه به اندازه جمعیت هدف ، سرشماری انجام شد که تمام SACCO ها در مطالعه گنجانده شدند. برای جمع آوری اطلاعات اولیه از پرسشنامه های ساختاری استفاده شد. برای تحلیل داده های کمی از تحلیل توصیفی ، استنباطی و برای تحلیل داده های کیفی از تحلیل محتوا استفاده شد. این مطالعه نشان داد که رهبری دموکراتیک سعی در تقویت روحیه تیمی در بین کارگران و همچنین تشویق به کار تیمی در عین توانمندسازی کارمندان دارد. این مطالعه نشان داد که مدیریت SACCOs تیم های نوجوان را در تهیه برنامه های استراتژیک کمی درگیر می کند. این مطالعه همچنین نشان داد که بخش منابع انسانی در اکثر SACCO ها برای عملکرد نمونه در میان کارمندان SACCO ارتقاع سریع را انجام می دهد و انجام می دهد. این مطالعه نشان داد که اکثر SACCO ها فرهنگ ICT را در تمام بخشهای SACCO خود پذیرفته و تقویت کرده اند. با این حال ، این مطالعه نشان داد که اکثر SACCO ها خدمات خود را به بازار محلی کنیا عرضه می کنند. این مطالعه نتیجه می گیرد که کیفیت مدیریت منابع انسانی برای موفقیت SACCO مهم است. این مطالعه نتیجه می گیرد که پذیرش مناسب فناوری ارتباطات اطلاعاتی نه تنها باعث افزایش کارایی داخلی می شود بلکه با فراهم آوردن بستری برای ارائه خدمات SACCO به بازارهای جهانی ، رقابت خارجی را نیز افزایش می دهد. این مطالعه توصیه می کند که نهاد نظارتی SACCOs باید یک راهنما برای SACCO ها در مورد ساختار سازمان ایجاد کند و به آنها کمک کند تا در طی یک دوره اجرا شوند. نهاد نظارتی SACCOs باید استخدام مدیریت منابع انسانی واجد شرایط را اجرا کند تا اطمینان حاصل کند که عملکردهای منابع انسانی نادیده گرفته نمی شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Implementation of Strategic Plans and Performance of SACCOs in Nyeri County, Kenya

Abstract

 Despite the market forces the co-operatives societies in Kenya have continued to flourish in membership and size. In the current open global economy, saving and credit co-operatives (SACCOs) just like other financial institutions in the private sector must endeavour to be effective in offering proficient services in order to attract and maintain their members. This has forced SACCOs to develop strategic plans as a roadmap to ensure sustained SACCO performance. This study aimed to establish the effect of implementation of strategic plans on SACCOs’ performance in Nyeri County, Kenya. Particularly, the study examined effect of leadership style, organisational structure, human resource management, and information communication technology on performance of SACCOs in Nyeri County, Kenya. The study employed explanatory research design. The target population for this study comprised of 36 SACCOs in Nyeri County. Due the size of target population, a census was conducted where all SACCOs were included in the study. Structured questionnaires were used for primary data collection. Descriptive, inferential analysis was used to analyse quantitative data while content analysis was used to analyse qualitative data. The study found that democratic leadership endeavoured to promote team spirit among the workers as well as encouraging team work while empowering individual employees. The study found that SACCOs’ management slightly involved junior teams in development of strategic plans. The study also found that human resource department in most SACCOs recognised and conducted rapid promotions for exemplary performance among the SACCOs employees. The study found that majority of the SACCOs had adopted and enhanced ICT culture across all departments in their SACCOs. However, the study found that majority of the SACCOs marketed their services to the local Kenyan market. The study concludes that quality of human resource management is important for success of  SACCOs. The study concludes that adoption of appropriate Information Communication Technology not only promotes internal efficiency but also enhances external competitiveness by providing SACCOs with a platform to market their service to the global market. The study recommends that the SACCOs regulatory body should develop a guideline for SACCOs on organisation structure and help them implement over a period. The SACCOs regulatory body should enforce recruitment of qualified human resource management to ensure the functions of the HR are not overlooked.