تغییر در مقیاس جهانی , به کارگیری تکامل فرهنگی در روان شناسی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 23

تعداد کلمات : 9500

مجله : Journal of Hospitality and Tourism Management

انتشار : 2018

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
25 دسامبر 2019
دسته بندی
تعداد بازدیدها
890 بازدید
45,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تغییر در مقیاس جهانی است: به کارگیری تکامل فرهنگی در روان شناسی رشد

 چکیده

 فرهنگ در میان بشر به شکلی جامع و عمومی وجود دارد، با این حال، یک منبع تغییر در روان شناسی، رفتار و رشد انسان است. محققان رشد اکنون، حوزه تحقیقات جغرافیایی خود را رشد داده و جمعیت‌های فراتر از جوامع غربی ثروتمند را در نظر گرفته‌اند(بکارگیری تکامل فرهنگی در روان شناسی). با این حال، فرهنگ و محیط هنوز نقشی ثانوی و فرعی در زمینه تئوری تحقیقات روان شناسی رشد ایفا می‌کنند. در این مقاله، ما بر چهار فرض تاکید می‌کنیم که در روان شناسی متداول هستند و کیفیت و ویژگی تحقیقات استاندارد و میان فرهنگی در رشد را در نظر می‌گیریم فرضیات شامل موارد زیر است: فرض جهان شمولی که مبنی بر ان یکنواختی تجربی نشان دهنده جهان شمول بودن است در حالی که هر تغییر نشان دهنده تغییرات فرهنگی است ۲- فرض مرکزیت و محوریت غربی، که جمعیت‌های غربی استاندارد نرمال و سالم برای مقایسه سایر جوامع هستند. ۳- فرض کمبود یا نقص که بر اساس آن تفاوت‌های سطح جمعیت در زما نبندی یا برایند رشدی، ناشی از کمبود در میان جوامع غربی است ۴- فرض تعادل که مبنی بر آن استفاده از روش‌های تحقیق مشابه تولید داده‌های معتبر در زمینه‌ها و شرایط فرهنگی مختلف می‌کند. برای هر فرض ما تئوری تکاملی فرهنگی را برای نقد ارائه کرده و فرض را با رویکرد نظری برای فرهنگ ارائه می‌کنیم. این پیشنهادات با نمونه‌های مثبت تحقیقاتی در زمینه رشد تأیید می‌شوند. در نهایت ما گام‌هایی منطقی را برای قرار دادن فرهنگ و زمینه در مطالعات رشد بر می‌داریم. این منجر به توصیف دقیق‌تر رشد انسان می‌شود(بکارگیری تکامل فرهنگی در روان شناسی).

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: An analysis of the key determinants of hotel employees' ethical behavior

Abstract

One of the main challenges plaguing the hotel industry today is the unethical behavior of its employees which spreads like a bad, contagious disease across all departments of a hotel company, has a strong negative impact on hotel operations, results in huge financial losses and other detrimental consequences and has become a major headache for many hotel companies. The purpose of this study is to identify what the main factors are that impact the ethical behavior of hotel employees to help hotels understand the source of this problem. More specifically, this study attempts to replicate Deshpande, Joseph, and Prasad's (2006) study -which was conducted in hospitals-in three, four, and five star hotels in Greece to examine whether it will yield similar results. This study is based on a previous work that the first author presented at the EuroCHRIE 2013 conference in Freiburg, Germany and is among the first ones to be conducted in hotels as most research studies on this topic were conducted in non-hospitality settings. The examined factors include the following: the ethical behavior of peers and managers, the hotel employees' business ethics education, as well as the role of gender, nationality, age, level of education and length of time that participants have worked in the position they were in as well as in the hotel industry overall. Results revealed that some of these factors are key determinants that rule the ethical behavior of employees regardless of the setting they are in.

دیدگاهتان را بنویسید