تأثیر ارزش ویژه برند در پاسخگویی به مشتریان صنعت بیمه ایران

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 20

تعداد کلمات : 6800

مجله : Resistive economy

انتشار : 2016

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
18 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1290 بازدید
30,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:تأثیر ارزش ویژه برند در پاسخگویی به مشتریان صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه آتش سوزی شرکت بیمه ایران)

 چکیده

چکیده: هدف اصلی از این مطالعه آزمایش یک مدل مفهومی از ارزش ویژه ی برند است. این مطالعه با هدف بررسی عوامل تعیین کننده ارزش سهام تجاری بر اساس درک مشتری از خدمات شرکت بیمه ایران انجام شده است. از این رو ، این تحقیق سعی دارد تا تأثیر ارزش ویژه برند را در پاسخ مشتریان بررسی کند. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوري و با استفاده از مدل هاي معادلات ساختاري با استفاده از نرم افزار SPSS 18 و LIZREL 8.5 تحليل شد. جمعیت مشتری شرکت بیمه ایران بودند که در دوره تحقیق بیمه آتش سوزی خود را خریداری می کردند(تأثیر ارزش ویژه برند درصنعت بیمه). نمونه ای از ۳۸۴ گردشگر با روش نمونه گیری آسان انتخاب شد. مدل سازی معادلات ساختاری حاکی از آن است که آگاهی از برند تأثیر مثبت و معنی داری بر کیفیت درک شده و پیوندهای تجاری دارد. همچنین کیفیت درک شده و ارتباط برندها بر وفاداری به برند و ارزش سهام برند تأثیر معنی داری داشته است. ارزش سهام برند همچنین در ترجیح برند ، افزایش برند ، حق بیمه قیمت و قصد خرید تأثیر بسزایی دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The Influence of Brand Equity on Insurance Industry Customer Responses (A Case Study of Fire Insurance the Iran Insurance Company in Tehran)

Abstract

The main objective of this study is to experimentally test a conceptual model of brand equity. This study attempts to verify the determinants of brand equity of services based on customers' perception of Iran Insurance Company services. Hence, this research attempts to investigate the influence of brand equity on customers' responses. Data was collected by a questionnaire and was analyzed by structural equation modeling using SPSS 18 and LIZREL 8.5. Population was customers of Iran Insurance Company who purchase its fire insurance during the period of research. A sample of 384 tourists was selected by convenience sampling approach. Structural equation modeling indicated that brand awareness has a positive and significant influence on perceived quality and brand associations. Perceived quality and brand associations had also significant influence on brand loyalty and brand equity. Brand equity has also significant influence on brand preference, brand extension, price premium, and purchase intention.

 
    دیدگاهتان را بنویسید