عنوان فارسی مقاله: تأثیر سایتهای رسانههای اجتماعی روی نیات و اهداف جویندهی شغل: فیسبوک، لینکدین و توییتر
چکیده
در خصوص نقش سایتهای شبکههای رسانههای اجتماعی شرکت در جذب متقاضیان وجویندگان شغلی، اطلاعات کمی وجود دارد. این تحقیق به حل این مسئله کمک میکند. شرکت کنندگان این مطالعه به ارزیابی وب سایتهای سه کارفرمای بالقوه پرداخته و سپس یک کارفرما را برای دنبال کردن رسانههای اجتماعی در هفتههای بعدی انتخاب کردند. هر هفته شرکت کنندگان، محتوا، فعالیت استخدام کننده و فعالیت سایر کاربران را ارزیابی کردند. به علاوه در پایان هر هفته، شرکت کنندگان به ارزیابی سودمندی سایت شبکه اجتماعی و نگرشها و اهداف شرکت پرداختند. نتایج، تفاوتی در نگرش جویندگان شغل نسبت به شرکت در شرکتهای مختلف قبل از استفاده از رسانههای اجتماعی نشان نداد. پس از استفاده از رسانههای اجتماعی، تفاوت معنی دار در این نگرشها وجود داشت. تحلیل نشان داد که رسانههای اجتماعی، نظیر فیسبوک و لینک دین اثر مهمی روی نگرش جویندگان شغل نسبت به شرکت دارد، ولی توییتر این اثر را نداشت(تأثیر سایتهای رسانههای اجتماعی روی نیات).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.