تأثیر سهولت استفاده ادراک شده ، سودمندی درک شده و انتظار تلاش با قصد استفاده

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 6900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1191 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر سهولت استفاده ادراک شده ، سودمندی درک شده و انتظار تلاش با قصد استفاده به عنوان یک متغیر مداخله گر در رفتار بانکداری موبایلی: مطالعه در بانک BNI در DKI جاکارتا ، اندونزی

 چکیده

 این مطالعه با هدف تعیین تأثیر سهولت درك استفاده، سودمندی ادراك شده و امید به تلاش برای استفاده به عنوان یك متغیر مداخله گر و تأثیر آن بر استفاده از برنامه رفتار بانكداری موبایلی است. این تحقیق با استفاده از روش توضیحی با رویکرد کمی، جمعیت در این مطالعه مشتریان با استفاده از برنامه بانکداری موبایلی BNI در جاکارتا صورت گرفت. نمونه گیری با استفاده از نمونه گیری هدفمند و با معیار مشتری‌ها با استفاده از برنامه Mobile Banking BNI در جاکارتا انجام شد. نمونه‌های مورد استفاده در این مطالعه ۱۱۰ نمونه است. تجزیه و تحلیل فنی داده‌های مورد استفاده مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) است. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد: ۱) سهولت استفاده از ادراک تأثیر معناداری و منفی بر قصد استفاده ندارد: ۲) سودمندی دریافت شده تأثیر قابل توجه و مثبتی بر قصد استفاده دارد: ۳) انتظار تلاش تأثیر معناداری بر قصد استفاده ندارد: ۴) قصد استفاده تأثیر مثبت و معنی داری در رفتار استفاده دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Influence of Perceived Ease of Use, Perceived Usefulness and Effort Expectancy with Intention to Use as an Intervening Variable on Use Behavior Mobile Banking: Study at Bank BNI in DKI Jakarta, Indonesi

Abstract

 This study aims to Determine the influence of Perceived ease of use, Perceived usefulness and Effort expectancy with intention to use as an intervening variable and it’s influence on Use Behavior Mobile Banking application. This research uses explanatory (explanation) with a quantitative approach, The Population in this Study Costumers Using Mobile Banking Application BNI in Jakarta. Sampling was done by Purposive Sampling, with criteria Costumers Using Mobile Banking Application BNI in Jakarta. The sampels used in the study is as much 110 sampels. Technical analysis of the data used is Structural Equation Modeling (SEM). The results of this study shows that: 1) Perceived Ease Of Use has no significant and negative influence on Intention to use: 2) Peceived Usefulness has a Significant and positive influence on intention to use: 3) Effort Expectancy has no significant influence on Intention to use: 4) Intention to use has a significant and positive influence on Use Behavior.