تئوری های اخلاقی در کسب و کار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 11500

مجله : Business Ethics: An Introduction

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
14 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1195 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تئوری های اخلاقی در کسب و کار

چکیده

ما در این جا مبانی تفکر اخلاقی و تصمیم گیری تجاری را بررسی کردیم. ما برخی از استراتژی های تصمیم گیری را مورد بررسی قرار داده ایم که مشاغل از آنها برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده می کنند(تئوری های اخلاقی در کسب وکار). در هعین حال، همچنین شاهد چالش آن استراتژی های تصمیم گیری تجاری در تئوری سهامداران ادوارد فریمن (StakeT) بوده ایم. همانطور که در فصل ۲ بحث شد ، StakeT استدلال می کند که حداکثر سازی سود نباید تنها چیزی باشد که مشاغل هنگام تصمیم گیری در مورد کار در نظر می گیرند StakeT. دلیل منطقی دیگری برای تصمیم گیری در مورد تجارت ارائه داد: تصمیم گیرندگان باید منافع هر یک از طرفین را که تحت تأثیر تصمیمات خود هستند بررسی کنند. آنها باید به گونه ای عمل کنند که ارزش همه این منافع ، نه فقط سهامداران را به حداکثر برساند(تئوری های اخلاقی در کسب وکار).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: ETHICAL THEORIES IN BUSSINESS

Abstract

 We have now seen the foundations of ethical thinking and of business decision‐making. We have looked at some of the decision‐making strategies which businesses use to strive to maximize their profits. We have also seen a challenge to those business decision‐making strategies in Edward Freeman’s Stakeholder Theory (StakeT). As discussed in Chapter 2, StakeT argues that profit maximization should not be the only thing that businesses consider when deciding what to do. StakeT offered an alternative rationale for making business decisions: decision makers should examine the interests of each of the parties who are affected by their decisions. They should seek to act in a way that maximizes the value of all of these interests, not just those of shareholders.