عنوان فارسی مقاله:تئوری های اخلاقی در کسب و کار
چکیده
ما در این جا مبانی تفکر اخلاقی و تصمیم گیری تجاری را بررسی کردیم. ما برخی از استراتژی های تصمیم گیری را مورد بررسی قرار داده ایم که مشاغل از آنها برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده می کنند(تئوری های اخلاقی در کسب وکار). در هعین حال، همچنین شاهد چالش آن استراتژی های تصمیم گیری تجاری در تئوری سهامداران ادوارد فریمن (StakeT) بوده ایم. همانطور که در فصل ۲ بحث شد ، StakeT استدلال می کند که حداکثر سازی سود نباید تنها چیزی باشد که مشاغل هنگام تصمیم گیری در مورد کار در نظر می گیرند StakeT. دلیل منطقی دیگری برای تصمیم گیری در مورد تجارت ارائه داد: تصمیم گیرندگان باید منافع هر یک از طرفین را که تحت تأثیر تصمیمات خود هستند بررسی کنند. آنها باید به گونه ای عمل کنند که ارزش همه این منافع ، نه فقط سهامداران را به حداکثر برساند(تئوری های اخلاقی در کسب وکار).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.