عنوان فارسی مقاله:بررسی تاثیرات شهرت شرکت مشتری مدارانه روی برایند های ارتباطی و ریسک درک شده: اطلاعاتی از متغیرهای جنسیت در خرده فروشی
چکیده
هدف – با توجه به اهمیت استراتژیک شهرت شرکت به دلیل پتانسیل ایجاد ارزش، تحقیقات شهرت فعلی بر نتایج مطلوب مشتری متمرکز است. این مطالعه مدلی را پیشنهاد میکند که شهرت شرکتی مبتنی بر مشتری خرده فروشان مد را با ریسک درک شده توسط مشتری و دو نتیجه رابطه ای-اعتماد و تعهد مرتبط میکند. علاوه بر این، این مطالعه آزمایش میکند که آیا مسیرهای فرض شده برای خریداران زن و مرد به یک اندازه قوی است یا خیر.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – دادههای این مطالعه از طریق رویکرد پیمایش آنلاین جمع آوری شده است. با استفاده از نمونهای از بیش از ۳۰۰ مشتری خرده فروشی و مدل معادلات ساختاری، فرضیهها را آزمایش کردیم.
یافتهها – با تکیه بر تحقیقات قبلی، نظریه تعهد – اعتماد در بازاریابی رابطهای و نظریه سیگنالینگ، ما از ارتباط مستقیم و غیر مستقیم بین شهرت خرده فروشان و نتایج رابطهای، نقش مداخله کننده ریسک درک شده و نقش تا حدی تعدیل کننده جنسیت حمایت میکنیم.
مفاهیم کاربردی – یافتههای این تحقیق نشان میدهد که شهرت مثبت خرده فروش میتواند ریسک مشتریان را کاهش داده و باعث ایجاد اعتماد شود، که به نوبه خود تعهد مشتری را ارتقا میبخشد.
اصالت/ارزش – تعداد فزایندهای از مثالها نشان میدهد که خرده فروشان (به ویژه خرده فروشان مد) باید شهرت خود را مدیریت کنند، که میتواند به طرق بی شمار مورد تهدید قرار گیرد. با این حال، تا کنون، هیچ مطالعه فردی به طور تجربی هیچ یک از این نتایج شهرت را به طور همزمان بررسی نکرده یا تفاوتهای جنسیتی را در نظر نگرفته است. بنابراین، ما با بررسی مکانیزمی که CBR بر نتایج مربوط به مشتریان تأثیر میگذارد و با در نظر گرفتن عوامل زمینهای، یک شکاف مهم تحقیقاتی را برطرف میکنیم(تاثیرات شهرت شرکت مشتری مدارانه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.