تاثیر قابلیت های تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت های کشاورزی: نقش واسطه چابکی سازمانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 10000

مجله : Industrial Management & Data Systems

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 سپتامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1172 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تاثیر قابلیت های تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت های کشاورزی: نقش واسطه چابکی سازمانی

 چکیده

  هدف-این مطالعه با هدف بررسی تأثیر قابلیت های تجارت الکترونیکی بر عملکرد شرکت های کشاورزی از طریق چابکی سازمانی انجام شده است.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – از یک نظرسنجی برای جمع آوری داده ها از ۲۸۰ مدیر شرکت های کشاورزی استفاده شد. مدل پیشنهادی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد آزمایش قرار گرفت.

یافته ها-نتایج تجربی نشان داد که چابکی سازمانی نقش واسطه ای در انتقال تأثیرات مثبت قابلیت های تجارت الکترونیکی بر پیشرفت عملکرد شرکت های کشاورزی ایفا می کند. به طور خاص ، قابلیت های مدیریتی ، استعدادی و فنی تأثیرات متفاوتی بر سرمایه بازار و چابکی تعدیل عملیاتی دارند و قابلیت استعداد مهمترین نقش را ایفا می کند. سرمایه بازار و چابکی تعدیل عملیاتی به ترتیب تأثیرات مثبتی بر سود عملکرد مالی و غیر مالی دارند.

اصالت/ارزش-این مطالعه چارچوبی جدید برای درک روابط بین قابلیت های تجارت الکترونیک ، چابکی سازمانی و دستاوردهای عملکرد شرکت های کشاورزی ارائه می دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of e-commerce capabilities on agricultural firms’ performance gains: the mediating role of organizational agility

Abstract

Purpose – This study aimed to investigate the impact of e-commerce capabilities on agricultural firms’ performance gains through organizational agility. Design/methodology/approach – A survey was used to collect data from 280 managers of agricultural firms. The proposed model was tested via structural equation modeling. Findings – The empirical results indicated that organizational agility plays a mediating role in conveying the positive influences of e-commerce capabilities on agricultural firms’ performance gains. Specifically, managerial, talent and technical capabilities have different effects on market capitalization and operational adjustment agility, with talent capability performing the most important role. Market capitalization and operational adjustment agility have positive impacts on financial and nonfinancial performance gains, respectively. Originality/value – This study provides a new framework to understand the relationships between e-commerce capabilities, organizational agility and agricultural firms’ performance gains.