تجزیه و تحلیل آموزش دیجیتال در کانادا در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۹

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17

تعداد کلمات : 8600

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1143 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل آموزش دیجیتال در کانادا در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۹

 چکیده

  آموزش دیجیتال به تلاشهای یادگیری حضوری ، ترکیبی و کاملاً آنلاین و همچنین تلاش برای جذب طیف وسیعی از زمینه های آموزشی و یادگیری که از فناوری دیجیتال استفاده می کند ، اشاره دارد. در حالی که آموزش دیجیتال در کانادا فراگیر است ، داده های کانادایی در مورد آموزش دیجیتال نسبتاً اندک است. انجمن تحقیقاتی دیجیتال کانادا/انجمن نظرسنجی های پان کانادایی از موسسات آموزش عالی (۲۰۱۷-۲۰۱۹) انجام داد ، داده هایی را در مورد چشم انداز آموزش دیجیتال جمع آوری کرد و گزارش سالانه نتایج آن را منتشر کرد. تجزیه و تحلیل قبلی داده ها از رویکردهای کمی استفاده کرده است. با این حال ، نظرسنجی ها همچنین پاسخ به سوالات باز را جمع آوری کردند. در این مطالعه ، ما یک تجزیه و تحلیل سیستماتیک از داده های کیفی را بررسی می کنیم که به بررسی چشم انداز آموزش دیجیتال در کانادا و تغییرات آن در طول زمان می پردازد. یافته ها رشد آموزش دیجیتالی ، ماهیت موقعیتی و چند بعدی آموزش دیجیتال ، پذیرش گشودگی ، کیفیت و دقت و توسعه اعتبارنامه های جایگزین را روشن می کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: An Analysis of Digital Education in Canada in 2017-2019

Abstract

 Digital education refers to in-person, blended, and fully online learning efforts, as well as attempts to capture a wide range of teaching and learning contexts which make use of digital technology. While digital education is pervasive in Canada, pan-Canadian data on digital education are relatively scarce. The Canadian Digital Learning Research Association/Association Canadienne de Recherche sur la Formation en Ligne conducted pan-Canadian surveys of higher education institutions (2017-2019), collecting data on the digital education landscape and publishing annual reports of its results. Previous analyses of the data have used quantitative approaches. However, the surveys also collected responses to open ended questions. In this study, we report a systematic analysis of qualitative data exploring the digital education landscape in Canada and its changes over time. Findings shed light on the growth of digital education, the situated and multidimensional nature of digital education, the adoption of openness, quality, and rigour, and the development of alternative credentials.