عنوان فارسی مقاله:تحلیل استفاده دانشجو معلمان از تئوری در تأملات خود در مورد تدریس ریاضیات
چکیده
این مطالعه بین ۲۶۹ دانشجو معلم در ۱۱ کالج آموزش معلم ابتدایی در هلند انجام شد. برای بررسی شایستگی آنها در ادغام تئوری و عمل در تاملات آنها در مورد تدریس ریاضیات، یک محیط یادگیری برای برانگیختن استفاده از تئوری در تأملات در مورد عمل طراحی شد. برای اینکه بتوانیم کاربرد نظریه را به طور سیستماتیک توصیف کنیم، دو بعد را متمایز کردیم که آنها را ماهیت و سطح استفاده از نظریه نامیدیم. یک ابزار تحلیل بازتابی برای کدگذاری یکسانی از ماهیت و سطح استفاده از تئوری دانشآموزان معلم در یادداشتهای بازتابی ارزیابیهای نهاییشان در ۱۷۴۰ واحد معنادار استفاده شد. ما دریافتیم که تقریباً همه دانشآموزان معلم از نظریه استفاده میکنند. با این حال، آنها در نحوه پیوند نظریه و عمل و با عمق استفاده از مفاهیم نظری در تأملات خود تفاوت چشمگیری داشتند. یکی از یافتههای قابل توجه این مطالعه تأثیر مهم آموزش ریاضی قبلی بر ماهیت و سطح استفاده از تئوری، بهویژه نتایج پایین دانشآموزان سال سوم معلمان در سطح استفاده از تئوری بود. نتیجه ممکن است پیامدهایی برای طراحی برنامه های درسی آموزش معلمان و جذب معلمان شاگرد سال اول داشته باشد(تحلیل استفاده دانشجو معلمان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.