تحلیل استفاده دانشجو معلمان از تئوری در تأملات خود در مورد تدریس ریاضیات

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26

تعداد کلمات : 12000

مجله : Mathematics Education Research Journal

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1407 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تحلیل استفاده دانشجو معلمان از تئوری در تأملات خود در مورد تدریس ریاضیات

چکیده

  این مطالعه بین ۲۶۹ دانشجو معلم در ۱۱ کالج آموزش معلم ابتدایی در هلند انجام شد. برای بررسی شایستگی آنها در ادغام تئوری و عمل در تاملات آنها در مورد تدریس ریاضیات، یک محیط یادگیری برای برانگیختن استفاده از تئوری در تأملات در مورد عمل طراحی شد. برای اینکه بتوانیم کاربرد نظریه را به طور سیستماتیک توصیف کنیم، دو بعد را متمایز کردیم که آنها را ماهیت و سطح استفاده از نظریه نامیدیم. یک ابزار تحلیل بازتابی برای کدگذاری یکسانی از ماهیت و سطح استفاده از تئوری دانش‌آموزان معلم در یادداشت‌های بازتابی ارزیابی‌های نهایی‌شان در ۱۷۴۰ واحد معنادار استفاده شد. ما دریافتیم که تقریباً همه دانش‌آموزان معلم از نظریه استفاده می‌کنند. با این حال، آنها در نحوه پیوند نظریه و عمل و با عمق استفاده از مفاهیم نظری در تأملات خود تفاوت چشمگیری داشتند. یکی از یافته‌های قابل توجه این مطالعه تأثیر مهم آموزش ریاضی قبلی بر ماهیت و سطح استفاده از تئوری، به‌ویژه نتایج پایین دانش‌آموزان سال سوم معلمان در سطح استفاده از تئوری بود. نتیجه ممکن است پیامدهایی برای طراحی برنامه های درسی آموزش معلمان و جذب معلمان شاگرد سال اول داشته باشد(تحلیل استفاده دانشجو معلمان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Analyzing student teachers’ use of theory in their reflections on mathematics teaching practice

Abstract

 This study was conducted among 269 student teachers at 11 primary teacher training colleges in the Netherlands. To investigate their competence in integrating theory and practice in their reflections on mathematics teaching, a learning environment was designed to evoke theory use in reflections on practice. To be able to systematically describe the use of theory, we distinguished two dimensions, which we called the nature and level of theory use. A Reflection Analysis Instrument was used to univocally code the nature and level of the student teachers’ theory use in the reflective notes of their final assessments into 1740 meaningful units. We found that nearly all student teachers used theory. However, they differed markedly in the way they linked theory and practice and with which depth they used theoretical concepts in their reflections. A remarkable finding of the study was the important influence of prior mathematics education on the nature and level of theory use, especially the low results of the third-year student teachers in their level of theory use. The outcome may have consequences for the design of the teacher education curricula and for the intake of first-year student teachers.