عنوان فارسی مقاله:تصویر برند و قیمت محصول: تأثیر آن برای تصمیم خرید تلفن هوشمند سامسونگ
چکیده
این مطالعه تلاش میکند تا دلیل مربوط به تصمیم خرید تلفن هوشمند را بررسی کند. متغیرهای مورد استفاده شامل تصویر برند و قیمت محصول تلفن هوشمند سامسونگ میباشند. روشهای تحقیق کمی توصیفی با نمونه گیری غیر هدفمند از طریق دو متغیر مستقل تصویر برند و قیمت محصول و یک متغیر وابسته تصمیم خرید اجرا شدند. نتایج نشان داد که مشتری نه تنها تحت تأثیر محصول بلکه تحت تأثیر قیمت قرار دارد. محققان پیشنهاد میکنند تا عامل دیگری برای افزایش ارزش ضریب تبیین R2 افزوده شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.