مطالعه طولی تعامل مشتری B2B در لینکدین: نقش شخصیت برند

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 33

تعداد کلمات : 15000

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1248 بازدید
37,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مطالعه طولی تعامل مشتری B2B در لینکدین: نقش شخصیت برند

 چکیده

  در محیطهای  بنگاه به بنگاه (B2B)، رسانه های اجتماعی زمینه جدیدی را برای بررسی تعامل با مشتری فراهم می کنند. در حالی که شرکت‌های B2B به طور فزاینده‌ای در رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کنند، درک محدودی در مورد نوع محتوایی که باید منتشر شود و نحوه واکنش مشتریان به پست‌هایشان وجود دارد. محققان این شکاف‌های تحقیقاتی را با توسعه یک چارچوب مفهومی که ابعاد شخصیت برند پست‌ها (صداقت، هیجان، شایستگی، پیچیدگی، و استحکام) را به تعامل با مشتری مرتبط می‌کند، برطرف می‌کنند. نویسندگان با استفاده از داده های یک شرکت مشاوره کوچک شیلیایی-سوئیسی که برای ۱۱۴ هفته فعالیت لینکدین حسابداری می کند، یک مدل VAR با متغیرهای برون زا (VARX) مشخص می کنند. این مطالعه با تمرکز بر کشش های تجمعی، مکانیسم های تعامل مشتریان را آشکار می کند. نتایج نشان می‌دهد که افزایش بازدیدها (نمایش) منجر به افزایش لایک‌ها، کلیک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها (ادراکات)، افزایش کلیک‌ها منجر به افزایش فالوورهای جدید (اقدامات) و افزایش فالوورهای جدید منجر به افزایش برداشت ها علاوه بر این، نتایج نشان می‌دهد که افزایش هیجان پست‌ها منجر به افزایش برداشت‌ها و لایک‌ها، افزایش شایستگی پست‌ها منجر به افزایش کلیک‌ها و افزایش دوام پست‌ها منجر به افزایش فالوورهای جدید می‌شود(تعامل مشتری B2B در لینکدین).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A longitudinal study of B2B customer engagement in LinkedIn: The role of brand personality

Abstract

 In business-to-business (B2B) settings, social media provide a novel context for investigating customer engagement. While B2B firms are increasingly investing in social media, there is limited understanding about the type of content to be published and how customers may react to their posts. The authors address these research gaps by developing a conceptual framework that relates posts’ brand personality dimensions (sincerity, excitement, competence, sophistication, and ruggedness) to customer engagement. Using data from a small-sized ChileanSwiss consultancy firm accounting for 114 weeks of LinkedIn activity, the authors specify a VAR model with exogenous variables (VARX). Focusing on the cumulative elasticities, the study uncovers the engagement mechanisms of customers. The results show that an increase in impressions (exposure) leads to an increase in likes, clicks, and shares (perceptions), an increase in clicks leads to an increase in new followers (actions), and an increase in new followers leads to an increase in impressions. Furthermore, the results indicate that an increase in posts’ excitement leads to an increase in impressions and likes, an increase in posts’ competence leads to an increase in clicks, and an increase in posts’ ruggedness leads to an increase in new followers.