عنوان فارسی مقاله:مطالعه طولی تعامل مشتری B2B در لینکدین: نقش شخصیت برند
چکیده
در محیطهای بنگاه به بنگاه (B2B)، رسانه های اجتماعی زمینه جدیدی را برای بررسی تعامل با مشتری فراهم می کنند. در حالی که شرکتهای B2B به طور فزایندهای در رسانههای اجتماعی سرمایهگذاری میکنند، درک محدودی در مورد نوع محتوایی که باید منتشر شود و نحوه واکنش مشتریان به پستهایشان وجود دارد. محققان این شکافهای تحقیقاتی را با توسعه یک چارچوب مفهومی که ابعاد شخصیت برند پستها (صداقت، هیجان، شایستگی، پیچیدگی، و استحکام) را به تعامل با مشتری مرتبط میکند، برطرف میکنند. نویسندگان با استفاده از داده های یک شرکت مشاوره کوچک شیلیایی-سوئیسی که برای ۱۱۴ هفته فعالیت لینکدین حسابداری می کند، یک مدل VAR با متغیرهای برون زا (VARX) مشخص می کنند. این مطالعه با تمرکز بر کشش های تجمعی، مکانیسم های تعامل مشتریان را آشکار می کند. نتایج نشان میدهد که افزایش بازدیدها (نمایش) منجر به افزایش لایکها، کلیکها و اشتراکگذاریها (ادراکات)، افزایش کلیکها منجر به افزایش فالوورهای جدید (اقدامات) و افزایش فالوورهای جدید منجر به افزایش برداشت ها علاوه بر این، نتایج نشان میدهد که افزایش هیجان پستها منجر به افزایش برداشتها و لایکها، افزایش شایستگی پستها منجر به افزایش کلیکها و افزایش دوام پستها منجر به افزایش فالوورهای جدید میشود(تعامل مشتری B2B در لینکدین).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.