عنوان فارسی مقاله:یک الگو و مدل درجه اول از تعامل و مشارکت برند مشتری و اثر آن بر روی قصد وفاداری
چکیده
تعامل و مشارکت با برند مشتری به عنوان یک ساختار برجسته ارتباط بین برند و مشتری ، به طور فزاینده ای در بین متخصصان و محققان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. مطالعات جدید در مورد برند مصرف کننده ، تا حد زیادی مفهومی است و ، تعریف های مختلفی از ساختار ، هرچند بدون اجماع زیاد در اختیار می گذارد. ما یک مدل درجه بالاتر از تعامل با برند مصرف کننده ارائه می دهیم که از روانشناسی سازمانی ناشی می شود. ما مفهوم تعامل و مشارکت کارمندان را بررسی کرده و اعتبار آن را در یک زمینه ارتباط با برند و مصرف کننده بررسی می کنیم ، تعامل با برند مصرف کننده را به عنوان یک ذهنیت مثبت و تحقق بخشنده مصرف کننده با مارک مصرف کننده تعریف می کنیم که با نشاط ، فداکاری و مشارکت مشخص می شود. ما یک مدل سه بعدی از تعامل با برند را توسعه داده و به صورت تجربی آزمایش می کنیم و پیشینه ها و نتایج مربوطه را ترسیم می کنیم. مهمتر از همه ، ما با بررسی تأثیر آن در اهداف وفاداری مصرف کننده ، ابزار مدیریتی تعامل با برند مصرف کننده را ارزیابی می کنیم. ما علاوه بر این ، توانایی توضیحی مشارکت برند را نسبت به داوری های مصرف کننده سنتی از ارزش ، کیفیت و رضایت مقایسه می کنیم. بررسی ۴۰۸ مصرف کننده تلفن همراه از هند داده هایی را برای آزمایش تجربی ارائه داده است. نتایج از ساختار عاملی سه بعدی مشارکت برند مصرف کننده پشتیبانی می کند. تعامل با برند نه تنها تأثیر بسزایی در اهداف وفاداری می گذارد ، بلکه علاوه بر تغییراتی که به طور مشترک با ارزش ، کیفیت و رضایت توضیح داده می شود ، تفاوت قابل توجهی در نتیجه را نیز توضیح می دهد. از لحاظ تئوریکی ، ما یک اندازه گیری چند بعدی جامع از تعامل با برند مصرف کننده ارائه می دهیم و روابط کلیدی اسمی را بررسی می کنیم. از نظر مدیریتی ، ما توانایی تبیین کننده تعامل با برند را در تبیین اهداف وفاداری مصرف کننده نشان می دهیم ، و ابزار مفیدی را در مجموعه روابط بین مدیران ارائه می دهیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.