عنوان فارسی مقاله:آموزش کارآفرینی دانشگاهی: رویکرد تفکر و نگرش طراحی نسبت به یادگیری
چکیده
پیش زمینه و هدف: کارآفرینی از دیرباز از دیدگاه مدیریت کسب و کار بررسی شده است که در آن پیش بینی آینده مهم است و جهان به صورت خطی با ورودیها و خروجیها در نظر گرفته میشود. دنیای کارآفرینان یک محیط کاملاً متفاوت و معمولاً کاملاً نامشخص است و بنابراین نیاز به نوع متفاوتی از مجموعه مهارتها دارد. در این مقاله، ما یادگیری کارآفرینی را با استفاده از روش و روش مبتنی بر طراحی مفهومی میکنیم و نشان میدهد که چگونه میتوان یک دوره را توسعه و طراحی کرد.
یافتهها: در اين مقاله استدلال میشود كه با استفاده از تفكر طراحي و رويكرد روشها، میتوان از يك رويكرد “کامل” ياد گرفت. این یادگیری بیشتر بر فرایند کارآفرینی متمرکز است و نقش مهارتها و طرز فکر را برجسته میکند. این رویکرد یادگیری یادگیری دانش محور را قادر میسازد و بر مهارتهایی که بیشتر برای کارآفرینان کاربرد دارد تمرکز میکند. همچنین استدلال میشود که روند کارآفرینی خطی نیست؛ بنابراین، خلاقیت یک مرکزیت است و یافتن ساختار یک فرآیند بدون ساختار است. تفکر طراحی بر رویکرد عملی تأکید میکند که دانش آموزان در خارج از کلاس حرکت میکنند. این آزمایش و تعامل در دنیای واقعی کاربران و مشتریان با بازخورد واقعی در ترکیب با تمرینهای بازتاب اهمیت دارد(تفکرو نگرش طراحی نسبت به یادگیری).
نتیجه گیری: در این مقاله، چگونگی دستیابی به روشها و آموزش کارآفرینی با دیدگاه “کامل” با استفاده از تفکر طراحی برجسته میشود. این به صورت مفهومی شرح داده شده و با یک مثال نشان داده شده است. ما استدلال میکنیم که یک رویکرد روش برای آموزش کارآفرینی سودمند است، که در آن تفکر طراحی میتواند یکی از ابزارها و رویکردهای ارزشمند برای آموزش کارآفرینی باشد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.