بررسی مدل‌های پیش گیری از تقلب در معاملات تجارت الکترونیک

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 15

تعداد کلمات : 2800

مجله : The Proceedings of the International Conference on Digital Information Processing, Data Mining, and Wireless Communications,

انتشار : 2015

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
5 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1533 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی مدل‌های پیش گیری از تقلب در معاملات تجارت الکترونیک

 چکیده

 طی سالیان متمادی، افزایش علاقه زیادی به تلاش‌های تحقیقاتی به منظور توسعه مدل‌های اعتماد مشتری-تاجر وجود داشته است. چندین نوع از این مدل‌های پیشگیری از تقلب تجارت الکترونیک، از بازرگانان، فروشگاه‌ها و کارت‌های اعتباری ارائه شده‌اند، در حالی که مشتریان فریب خورده از قوانین و سیاست‌های تثبیت شده برای مبارزه با این تقلب ایجاد می‌کنند. بررسی مدل‌های پیش گیری از تقلب تجزیه تحلیل شده است و مؤلفه‌های کنترل صداقت فروشنده در سیستم تراکنش، در مدل‌های تجارت الکترونیکی وجود ندارد. سیستم پیشنهادی از فنون مبتنی بر قانون و قاعده استفاده کرده و کنترل‌هایی در برابر فروشگاه‌های مجازی تقلبی اعمال کرده است. پرسنامه به مشتریان آنلاین در مورد قابل قبول بودن و پذیرش مدل جدید توزیع شد. تجزیه تحلیل نشان داد که مدل تجارت الکترونیکی چند احراز هویتی توسط مشتریان آنلاین قابل قبول است. در آینده، کارایی مدل پیشنهادی تچارت الکترونیکی با توسعه و پیاده سازی مدل پیش گیری از تقلب MAE اثبات خواهد شد. کیفیت مدل پیشنهادی با استفاده از داده‌های تولید شده اندازه گیری شد(تقلب در معاملات تجارت الکترونیک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: A Survey of Ecommerce Transaction Fraud Prevention Models

Abstract

Over the years, there has been an increasing interest in research efforts to develop customer-merchant trust models. Several types of these designed ecommerce fraud prevention models protects merchants, merchant stores and credit cards while defrauded customers uses established laws and policies to fight their cases. A survey of existing fraud prevention models was analyzed and component that checks merchant integrity within the transaction system was not present in the ecommerce models. The proposed system incorporates rule-based techniques and defined checks against fake virtual stores. Questionnaire was distributed to online customers about the acceptability of the new model. The analysis showed that the proposed Multi Authentication Ecommerce (MAE) Model is acceptable by online customers. In future, the efficiency of the ecommerce proposed model will be demonstrated by developing and implementing MAE fraud prevention model. The quality of the proposed model will be measured using the data generated.

 

    دیدگاهتان را بنویسید