تناقض چندین ایده در یک محل کار متشنج

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 6000

مجله : BUSINESS

انتشار : 2015

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
12 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1288 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی کودکان

 چکیده

در آمازون، کارکنان تشویق می شوند تا ایده های یک دیگر را در جلسات طولانی به اشتراک بگذارند( ایمیل های رسیده در ساعات نصفه شب و سپس پیام های متنی که دلیل  عدم پاسخ به آن ها بررسی شد. و استاندارد هایی را داشتند که نشان می داد عملکرد شرکت به طور  غیر منطقی بالا است(تناقض چندین ایده در محل کار). دفترچه تلفن داخلی همکاران را در مورد شیوه ارایه بازخورد های مرموز به روسای دیگر راهنمایی کرد. کارکنان گفتند که این برای خراب کردن  سایرین استفاده می شود.( این ابزار ها یک سری  متن های نمونه   را ارایه کرده بودند ازجمله: من  در مورد این عدم انعطاف پذیری   شکایت در مورد وظایف فرعی نگران بودم).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Inside Amazon: Wrestling Big Ideas in a Bruising Workplace

Abstract

At Amazon, workers are encouraged to tear apart one another’s ideas in meetings, toil long and late (emails arrive past midnight, followed by text messages asking why they were not answered), and held to standards that the company boasts are “unreasonably high.” The internal phone directory instructs colleagues on how to send secret feedback to one another’s bosses. Employees say it is frequently used to sabotage others. (The tool offers sample texts, including this: “I felt concerned about his inflexibility and openly complaining about minor tasks.”) Many of the newcomers filing in on Mondays may not be there in a few years. The company’s winners dream up innovations that they roll out to a quarter-billion customers and accrue small fortunes in soaring stock. Losers leave or are fired in annual cullings of the staff — “purposeful Darwinism,” one former Amazon human resources director said. Some workers who suffered from cancer, miscarriages and other personal crises said they had been evaluated unfairly or edged out rather than given time to recover.

    دیدگاهتان را بنویسید