تکثیر و انتشار پرتفوی برچسب خصوصی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17

تعداد کلمات : 7700

مجله : American Marketing Association

انتشار : 2010

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1033 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تکثیر و انتشار پرتفوی  برچسب خصوصی:  چگونه معرفی  برچسب های خصوصی بیمه و اقتصاد بر انتخاب  برند اثر می گذارد

چکیده

استراتژی‌های پرتفوی برچسب خصوصی سه لایه‌ای (PL) (لایه با کیفیت پایین: PLs اقتصادی، سطح با کیفیت متوسط: PLs استاندارد و سطح با کیفیت بالا: PLs برتر) در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از مرور منابع، نویسندگان فرض می‌کنند که چگونه معرفی PL ها می‌تواند بر انتخاب مارک‌های ملی با کیفیت اصلی و کیفیت برتر (NBs) و انتخاب PL موجود خرده فروشی تأثیر بگذارد. نویسندگان برای آزمایش چارچوب خود از آزمایش طبیعی ارائه شده توسط سینزبوری در معرفی اقتصاد و طبقات PL با کیفیت برتر ذرت و سوپ کنسرو شده در انگلستان استفاده می‌کنند. با استفاده از مدل‌های انتخاب مارک متناسب (سازش، شباهت و جذابیت) باشد، نویسندگان دریافتند که هم PL و هم PL مؤثر هستند. مقدمه‌های PL از NB های با کیفیت اصلی سود می‌برد زیرا این NB ها از نظر کیفیت در مجموعه خرده فروشان به گزینه‌ای سازگار یا متوسط ​​تبدیل می‌شوند. اثرات معرفی PL ممتاز بر NB های با کیفیت برتر متفاوت است: سهم آنها در دو مورد از چهار مورد بهبود می‌یابد اما در دو مورد دیگر کاهش می‌یابد(تکثیر و انتشار پرتفوی برچسب خصوصی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Proliferating Private-Label Portfolios: How Introducing Economy and Premium Private Labels Influences Brand Choice

Abstract

Three-tiered private-label (PL) portfolio strategies (low-quality tier: economy PLs, mid-quality tier: standard PLs, and top-quality tier: premium PLs) are gaining interest around the world. Drawing on the context-effects literature, the authors postulate how the introduction of economy and premium PLs may affect the choice of mainstream-quality and premium-quality national brands (NBs) and the choice of the retailer’s existing PL offering. The authors use the natural experiment offered by Asda’s and Sainsbury’s introduction of economy and premium PL tiers in the corn flakes and canned soup categories in the United Kingdom to test their framework. Using brand choice models that accommodate context (compromise, similarity, and attraction) effects, the authors find that both economy and premium PLs cannibalize incumbent PLs. Economy PL introductions benefit mainstream-quality NBs because these NBs become a compromise or middle option in terms of quality in the retailer’s assortment. The effects of premium PL introductions on premium-quality NBs are mixed: Their share improves in two of four cases but decreases in the other two cases.