توسعه مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) از طریق ارزیابی ابعاد خدمات

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 8100

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1087 بازدید
47,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:توسعه مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) از طریق ارزیابی ابعاد خدمات: مطالعه موردی بانک لویدز، انگلستان

 چکیده

 فناوری عامل تغییر در صنعت بانکداری به منظور انتقال بانکداری مرسوم به بانکداری دیجیتال است. برای موفقیت در بانکداری دیجیتال، باید اثرات مثبت و منفی هر دو مورد مطالعه قرار گیرد. علاوه بر این، برای ارائه خدمات دیجیتال بهتر و حفظ مشتریان باید ابعاد قابل توجهی شناسایی شود. نه اثر بانکداری دیجیتال: دسترسی، سودمندی، سهولت استفاده، در دسترس بودن، کارایی و اثربخشی، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، اثربخشی هزینه و امنیت از دیدگاه رضایت، وفاداری و حفظ مشتری با بررسی منابع موجود مورد بحث قرار گرفته است. مشتریان Lloyds bank plc در بریتانیا برای جمع آوری داده‌ها، اعمال و آزمایش چگونگی تأثیر این ابعاد خدمات، به ویژه بر حفظ مشتری، انتخاب شده‌اند. تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از رگرسیون لجستیک باینری منجر به عوامل کلیدی شده است: مقرون به صرفه بودن کمتر، در دسترس بودن کمتر، دسترسی کمتر و امنیت کمتر که بر قصد تغییر مشتری در بانک لوید تأثیر می‌گذارد. بنابراین، مدل حفظ مشتری بانکداری دیجیتال (DBCRM) با توصیه‌های مناسب برای افزایش حفظ مشتری معرفی شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Development of the Digital Banking Customer Retention Model (DBCRM) through the Evaluation of Service Dimensions: The Case Study of Lloyds Bank, United Kingdom

Abstract

 Technology is a change agent in the banking industry in order to transition conventional banking towards digital banking. To be successful in digital banking, both positive and negative effects need to be studied. Furthermore, significant dimensions need to be identified to provide better digital services and to retain customers. Nine digital banking effects: accessibility, usefulness, ease of use, availability, efficiency & effectiveness, reliability, responsiveness, cost effectiveness and security have been discussed from the customer satisfaction, loyalty and retention perspectives by reviewing the existing literatures. To collect the data, to apply and test how these service dimensions, particularly, impact customer retention, customers of Lloyds bank plc in the United Kingdom have been selected. Data analysis using Binary Logistic Regression has resulted key factors: less cost-effectiveness, less availability, less accessibility and less security which impact customer switching intention in Lloyd’s bank. Therefore, Digital Banking Customer Retention Model (DBCRM) was introduced with the appropriate recommendations to enhance the customer retention.